شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیسی‌ها

گاف وحشتناک پرسپولیسی‌ها برایشان دردسر ساز شد

رئیس‌دپارتمان بین‌الملل فدراسیون فوتبال گفت: عربستان کارشکنی نکرد؛ مشکل از پرسپولیس است.

گاف وحشتناک پرسپولیسی‌ها برایشان دردسر ساز شد

به گزارش منیبان؛ اسدی درباره تعویق سفر پرسپولیس به عربستان گفت: از صبح امروز پیگیر شدیم و یادآوری‌های لازم را نیز به فدراسیون عربستان انجام دادیم. حقیقت را اگر بگویم این است در این مدت که تیم‌های ایرانی به عربستان سفر کرده‌اند، فدراسیون فوتبال این کشور همکاری خوبی داشته است و سفر همه تیم‌ها به این کشور برای میزبانی‌ها و فرآیند برگزاری مسابقات با رضایت بوده است. هیچ کارشکنی از سوی عربستان نبوده است.

او افزود: درباره اینکه با توجه به شرایط  وجود آمده پرسپولیسی‌ها باید چه اقدامی می‌کردند یادآور شد: معمولاً ۷ تا ۱۰ روز زودتر از پرواز باید اطلاعات تیم از باشگاه به ما داده شود. ما این اطلاعات را به فدراسیون میزبان اعلام می‌کنیم تا آنها با سازمان هواپیمایی کشور خودشان هماهنگ شوند. متأسفانه این تجربه را در پرواز تیم پرسپولیس به هند نیز داشتیم. در آن زمان نیز اطلاعات تیم یک روز قبل از پرواز ارائه داده شد که باعث شد مشکلی مشابه به وجود بیاید.

او ادامه داد: هر حال مشکلی به وجود آمده باید صبوری کنند تا مشکل حل شود. همچنان در حال کار روی این موضوع هستیم. خودِ آقای صدری شماره کاپیتان پرواز را به من داد و با ایشان هم صحبت شده است و همه چیز در دست اقدام است. به هر حال وقتی مشکلی به وجود می‌آید باید مدیریت بحران هم وجود داشته باشد تا به بهترین شکل ممکن بتوان موضوع را مدیریت کرد.

وبگردی