شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ترکیب اصلی

الهامی: تمام شب به چیدن ترکیب اصلی فکر می‌کنم

الهامی: تمام شب به چیدن ترکیب اصلی فکر می‌کنم

ساکت الهامی پس از دیدار دوستانه برابر سپاهان از وضعیت تیم و ورزشگاه خانگی این تیم سخن گفت.

 ساکت الهامی، سرمربی نساجی، در ابتدای صحبت‌هایش گفت: ضمن تشکر از شما پوزش می‌طلبم چرا که در یک جلسه‌ای بودیم چون یکی از بزرگان فوتبال ایران آقای شاهرخ بیانی به جمع ما اضافه شده و ما یک جلسه‌ با هم برگزار کردیم. بابت بازی با سپاهان هم همان‌طور که دیدید یک بازی پرفشار و فیزیکی بود و شباهتی به بازی دوستانه نداشت و برای هردو تیم در ادامه راه این بازی خیلی کمک کننده است که بتوانند نقاط ضعف و قوت‌شان را بشناسند.

 

او ادامه داد: به تیم سپاهان هم تبریک می‌گویم دیدیم که یک تیم خوب و پرمهره با کادرفنی خوب دارند. ماهم امروز تیم خوبی بودیم و داریم کم کم تیم می‌شویم و امیدوارم آن شخصیتی را که هواداران انتظار دارند به تیم دهیم و انتظارات را برآورده کنیم.

 

الهامی در مورد اهداف تیمش گفت: هدف گذاری ما امسال این است که از دم سه امتیازها را بگیریم ولی بقیه‌اش دست من نیست و اگر بخواهم برنامه‌مان را ترسیم‌ کنم باید بگویم هدف‌مان این است که هر روزمان بهتر از دیروز شود و الان تمام هم و غم‌مان این است که مقابل فجر که بسیار تیم خوب و دوست داشتنی و دونده است برنده شویم. فجر و شیراز باید در لیگ باشند، مردم خیلی دوست دارند و من به مجموعه فجر تبریک می‌گویم و یک بازی سخت را برای هفته بعد مقابل فجر پیش‌بینی می‌کنم.

-

 

سرمربی نساجی در مورد شکست چهار گله یک ماه قبل تیمش در بازی دوستانه با سپاهان گفت: درست یک ماه پیش بود و ما زمانی که با سپاهان بازی کردیم، سپاهان هنوز در شرایط بدن‌سازی نبود اما ما همان روز صبحش تمرین کرده بودیم و در اوج فشار چهار بر یک باختیم. من می‌خواستم در آن بازی بچه‌هامان یادبگیرند کار سختی پیش رو دارند. آن روز هم به بچه‌ها گفتم طبیعت کار همین است و اگر ما سرحال بودیم در آن بازی مشکل داشتیم. امروز شرایط دو تیم متفاوت بود و هر دو تیم در شرایط کامل مسابقه بودند و الان انگار بازی هفته اول‌مان را کردیم و بعد از ریکاوری برای بازی با فجر در هفته دوم آماده می‌شویم. ما در شرایط کامل مسابقه‌ هستیم و آزمون و خطایمان را کردیم و امیدوارم به قدری که بچه‌ها زحمت کشیدند برداشت کنیم.

 

او افزود: به ترکیب اصلی رسیدیم و تیم‌مان خوب است و نگرانی من انتخاب نفرات است و شب‌ها تمام فکر و ذکر من انتخاب یازده نفر اصلی است. کار برایم سخت است چون همه بچه‌ها در شرایط مسابقه هستند. انشاالله یک لیگ پویا و یا برنامه و منظم داشته باشیم.

 

الهامی در پایان راجع به VAR و ورزشگاه وطنی گفت: در مورد VAR مطمئن باشید که امسال نخواهیم داشت و اصلا خودمان را گول نزنیم و اگر می‌توانستند درست کنند برای بازی با کره هرجور بود می‌آوردند و مطمئن باشید حداقل تا نیم فصل VAR نخواهیم داشت. در مورد ورزشگاه وطنی هم چون آن قدر در موردش صحبت کرده ام دیگر هیچ چیزی نمانده و جای توجیه هم ندارد. فقط امیدوارم ورزشگاه ساری جوابگوی ما تا نیم فصل باشد. من خیلی دوست دارم در ورزشگاه خودمان بازی کنم؛ آن ورزشگاه هویت نساجی است و مال مردم قائم‌شهر است. درست است نساجی الان برای کل شمال و مازندران است اما آن ورزشگاه خانه خودمان است و مگر می‌شود آدم خانه خودش را رها کند و جای دیگری خواهش کند؛ هیچ کجا خانه خود آدم نمی‌شود‌.