شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#فوتبال#تیم فوتبال

نورافکن:

باید همه توان خود را بگذاریم تا پرسپولیس قهرمان نشود

نورافکن: باید همه توان خود را بگذاریم تا پرسپولیس دوباره قهرمان نشود

بازیکن تیم فوتبال سپاهان می‌گوید اعضای این تیم باید همه توان خود را به کار بگیرند تا پرسپولیس دوباره قهرمان لیگ نشود.

به گزارش مشرق، امید نورافکن پس از تساوی تیمش در دیدار تدارکاتی برابر نساجی اظهار کرد: ما در اولین دیدار لیگ برتر برابر مس رفسنجان بازی کنیم. آنها تیم خوبی هستند. سپاهان فصل قبل لیگ را خوب شروع نکرد و یکی از اهداف ما این است که در شروع لیگ امتیازات خوبی را جمع کنیم. این بازی هم برابر نساجی خوب بود و امیدوارم بتوانیم لیگ را خوب شروع کنیم.

او درباره تساوی تیم ملی در دیدار برابر کره جنوبی هم گفت: درباره عملکرد تیمی نظر شخصی من این است که ما دو سه فرصت خوب داشتیم که به گل تبدیل نشد. در نیمه دوم بازی خوبی انجام دادیم اما برای من کمی شگفت‌انگیز است که از تیم ملی انتقاد می‌شود. دوست دارم همیشه پشت تیم ملی را خالی نکنند. تیم ملی باشگاه نیست و بحث کلی است. در جاهایی دیدم که حتی از سرمربی تیم ملی انتقاد می‌شود. انتقاد باید به جا باشد. تیم ملی بحث تیم ملی است و بحث شخص نیست. از تیم ملی انقاد بشود چون کمک می‌شود و من هم می‌پذیرم. امیدوارم همین روند را ادامه بدهیم. باید برابر لبنان و سوریه بازی کنیم و اصلا نباید این دو تیم را دست کم بگیریم.

وی در ادامه گفت: در بازی با کره من تاثیر آنچنانی روی روند بازی نداشتم اما همان نیم ساعتی که بازی کردم سعی کردم عملکرد همیشگی را داشته باشم. بازیکنان ما در نیمه دوم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و در چنین بازی‌هایی باید حواسمان به همه نکات باشد و اگر این چنین نباشد دچار مشکل می‌شویم. در بازی برابر امارات هم بازی خوبی برای من نبود و دنبال این بودم که آن بازی را جبران کنم.نه اینکه بد بودم ما حس خودم بود. وقتی در تیم ملی بازی می‌کنید باید بالاترین عملکرد را داشته باشید و من هم دنبال این بودم در بازی با کره بهتر بازی کنم.

او در ادامه درباره نبود هواداران هم گفت: کره‌ای ها از هواداران ما می‌ترسند و اگر ۸۰ هزار هوادار بودند برای آنها مشکل ایجاد می‌شد. ما باید از این نکات استفاده کنیم اما استفاده نمی‌کنیم. تا ۲۰ روز قبل از بازی قرار بود تماشاگر داشته باشیم اما اتفاقاتی رخ داد که ورود تماشاگران لغو شد. این در حیطه کاری من نیست که درباره آن صحبت کنم اما در بازی با امارات هواداران این تیم برای ما مشکل ایجاد کردند.

نورافکن در پایان درباره وضعیت سپاهان هم گفت: مهره‌ها در زمین بازی نمی‌کنند. باید همه توانمان را بگذاریم و بتوانیم از قهرمانی پرسپولیس جلوگیری کنیم. نباید دوباره پرسپولیس قهرمان شود. باید بهتر کار کنیم و امیدوارم امسال طلسم شکنی کنیم.