شهرخبر

تذکر نمایندگان به خاندوزی درباره وام‌های بانکی

تذکر ۵۴ نماینده به«خاندوزی» درباره بخشش جرایم دیرکرد وام‌های بانکی

عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر ۵۴ نماینده به وزیر اقتصاد درباره ضرورت اجرای بخشودگی جرائم دیرکرد وام‌های زیر صد میلیون تومان را قرائت کرد.

به گزارش مشرق، روح اله متفکرآزاد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قوه مقننه تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

- تذکر سیدسلمان ذاکر نماینده ارومیه به رئیس جمهور: لزوم تصویب منطقه ویژه اقتصادی سرو ارومیه و زیرساخت‌های آن.

- تذکر جواد نیک بین نماینده کاشمر و بردسکن و خلیل آباد، کوهسرخ به همراه ۳۶ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: ضرورت نظارت بر انجام تست کرونا.

همچنین تذکر به همراه ۳۴ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: لزوم رسیدگی کمبود پزشک متخصص عفونی، درمانی و عدم پشتیبانی بیمه‌ها از داروهای تجویز شده توسط پزشکان عمومی.

همچنین تذکر به همراه ۳۸ نفر از مایندگان به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: ضرورت رسیدگی به مشکل قطعی سیستم مطب‌ها و داروخانه‌ها.

- تذکر علیرضا ورناصری قندعلی نماینده مسجدسلیمان و لالی و هفتگل و اندیکا به همراه ۵۳ نفر از نمایندگان به وزیر اقتصاد و دارایی: ضرورت اجرای بخشودگی جرائم دیرکرد وام‌های زیر صد میلیون تومان.

- تذکر به همراه ۱۷ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: ضرورت در تسریع شروع عملیات ساخت شبکه فاضلاب مسجدسلیمان.

- تذکر اصغر سلیمی نماینده سمیرم به همراه ۴۴ نفر از نمایندگان به وزرای نیرو، جهاد کشاورزی، صمت: ضرورت پایبندی وزارت نیرو به مصوبات شورای عالی آب جهت ممنوعیت آب بین حوزه‌ای برای مصارف کشاورزی و لزوم بازنگری در تعیین قیمت خرید تضمینی سیب درختی از کشاورزان.

- تذکر رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان و سیاهکل به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تأمین اعتبار طرح‌های پل کابلی سفیدرود و چهاربانده کردن محور آستانه اشرفیه به کیانشهر.

- تذکر مجتبی بخشی پور نماینده اسلام آباد غرب به وزیر امور اقتصادی و دارایی: لزوم جبران خسارت افراد زیان‌دیده از سرمایه‌گذاری در بورس.