شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ترامپ#دونالد ترامپ#کارگردان#مجموعه#تاریخ

خلق شخصیت شرور سریال بازی مرکب از روی ترامپ

کارگردان پرطرفدارترین سریال تاریخ نتفلیکس گفت برای خلق شخصیت شرور این مجموعه از دونالد ترامپ الهام گرفته است.

ترامپ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایندیپندنت، کارگردان پرطرفدارترین سریال نتفلیکس، بازی ماهی مرکب، Squid Game، ادعا کرد که دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا، شباهت زیادی به شخصیت شرور این برنامه دارد.

این مینی سریال کره‌ای بر رقابتی پیچیده تمرکز دارد که در آن بدهکاران در بازی‌هایی کودکانه ولی مرگبار به مصاف یکدیگر می‌روند.

شخصیت شرور این سریال ثروتمندان جوانی هستند که هیجان را تماشا و روی برنده و بازنده احتمالی شرط بندی می‌کنند. این افراد حتی از ماسک‌های طلایی استفاده می‌کنند، رنگی که ترامپ به آن علاقه دارد.

هوانگ دانگ هیوک ، کارگردان این سریال، با اشاره به پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات قبلی ریاست جمهوری آمریکا که همزمان با بحران‌های اقتصادی کره جنوبی و غلبه شبکه‌های مجازی آمریکایی در این کشور بود گفت: «من فکر می‌کنم او به نوعی شبیه شخصیت شرور این سریال است.»

وی افزود: «تقریبا مانند این است که او یک نمایش و بازی را مدیریت می‌کرد نه یک کشور. او مردم را می ترساند. بعد از اینکه همه این مسائل اتفاق افتاد، فکر کردم زمان آن رسیده است که این سریال را درست کنم.»

این سریال به صورت رسمی عنوان پربازدیدترین مجموعه نتفلیکس، شبکه جهانی فیلم و سریال، را از آن خود کرده و باعث شده صادرات محصولات فرهنگی کره جنوبی از شرکت‌های غولی چون ال جی و سامسونگ نیز پیشی بگیرد.