شهرخبر

خروج ۱۰میلیارد تومانی حقیقی‌ها از شستا

در معاملات بورس امروز، سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با افت ۰.۶۴درصدی، قیمت ۱۲,۳۶۰ریال را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این شرکت از رقم ۸۰میلیارد تومان عبور کرد.

اخبار روزانه «شستا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز، سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با افت ۰.۶۴درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود، عدد ۱۲,۲۳۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود دو درصد افت کرد. همچنین با جابجایی ۶۶میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۲,۳۶۰ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز شستا، حقوقی‌ها بیش از ۱۰میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۱۱هزار واحد و حقوقی‌ها به ۷۹۷هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها ۱۲هزار واحد و حقوقی‌ها ۵۰۵هزار واحد بود.

ارزش معاملات امروز شستا از رقم ۸۰میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۸۳درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی را حقیقی‌ها و ۱۷درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از سوی دیگر، ۶۴میلیون برگه سهم (۹۶درصد) را اشخاص حقیقی و دو میلیون برگه سهم (چهار درصد) را حقوقی‌ها به فروش رساندند.

شستا با ثبت معاملات نوسانی، در نهایت با سرخپوشی به استقبال هفته آینده رفت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدشستا