به گزارش برنا؛ جعفر میعادفر رییس اورژانس کشور در مراسم تودیع و معارفه  رئیس اورژانس تهران، گفت: اورژانس تهران یکی از مهم ترین اورژانس های کشور است.

او با بیان اینکه  قریب به ١۵ درصد ماموریت های کل کشور توسط اورژانس تهران انجام می شود، افزود: در سال ١۴٠١ تجمیع شهرهای وابسته به تهران و تشکیل اورژانس استان تهران را در دستور کار داریم که کار را برای اورژانس تهران سخت می کند.

میعادفر ادامه داد: با این کار شرایط  دامنه اقدامات گسترده می شود و به نوعی مشکلات نیز بیشتر خواهد شد و می طلبد که  دقت و توجه بیشتر داشته باشیم که خدمات درست به مردم برسد.

او با اشاره به اینکه ولی نعمت های ما تکنسین های ما هستند و ما کارگزاران آن ها هستیم، ادامه داد: همه توجهات و دقت های ما باید ختم به تکنسین شود چرا که آن‌ها سفیر نظام است.

میعادفر با بیان اینکه کوچیکترین رفتار، منش ، دانش و مهارت تکنسین ها در ذهن مردم حک می شود و مردم برای ما ارزش گذاری می کنند، ادامه داد: باور‌ها و نگاه‌ها باید تغییر و اصلاح شود، چرا که پول و قدرت ارزش لباس اورژانس را نباید کم یا زیاد کند چرا که تعصب به لباس بالاترین امر است.

او با اشاره به اینکه باید دوشادوش و در کنار تکنیسین ها حرکت کنیم چرا که آن‌ها باید احساس بزرگی کنند و از تحقیرها کاسته شود، افزود:  روابط انسانی نباید با روابط کاری یکی شود و هر آدمی در جایگاه خود دارای عزت نفس است.

میعادفر تصریح کرد: در شرایط اقتصادی که مردم و ما به نوعی درگیر هستیم آستانه تحمل مردم و همه ما کاهش پیدا کرده است و تکنسین‌ها درست است که خسته‌اند اما وقتی خانه مردم می‌رویم باید مشکلات خود را کنار گذاریم و با لبخند و روی گشاده وارد شویم چرا که ۵٠ درصد بیماری را کاهش می دهد.

میعادفر گفت: آقای دکتر صالح طبری رییس اورژانس مازندران بوده است و از زمانی که آمده است این اورژانس را متحول کرده است ایشان چندین سال در جبهه و تفحص بوده است.

او با بیان اینکه شرط کرده‌ام ظرف یک ماه همه پایگاه های تهران را بازدید کند و ایشان هم قول چنین کاری را داده اند، گفت:  آقای صابریان ۴ سال سکان اورژانس تهران را بر عهده داشتند و آرزو می کنیم در جایگاه های بهتری حاضر شوند .

انتهای پیام/