شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#باشگاه پرسپولیس#بازیکنان

خوردبین: تمدید قرارداد گل‌محمدی و مطهری بهترین اقدام پرسپولیس بود

خوردبین: تمدید قرارداد گل‌محمدی و مطهری بهترین اقدام پرسپولیس بود/الهلال را ببریم 95 درصد قهرمانیم

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت:‌ تمدید قرارداد کادرفنی و پرداخت پول بازیکنان بهترین اقدام باشگاه پرسپولیس قبل از دیدار با الهلال بود.

به گزارش مشرق، محمود خوردبین درباره دیدار تیم فوتبال پرسپولیس مقابل الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: طبق اخباری که از پرسپولیس شنیده‌ام، این تیم مشکل خاصی برای دیدار با الهلال ندارد. حُسن پرسپولیس در شرایط فعلی تشابه نفرات نیمکت‌نشین این تیم با بازیکنان اصلی است و این موضوع خیال یحیی گل‌محمدی را بابت داشتن بازیکن خوب راحت کرده است.

وی ادامه داد: مشکل فعلی پرسپولیس میهمان بودن در خانه الهلال است و بازی کردن برابر تماشاگرانش است اما اطمینان دارم با توجه به پتانسیل پرسپولیس، این تیم می‌تواند در عربستان هم الهلال را شکست بدهد و به مرحله بعدی برود.  یکی دیگر از مشکلات پرسپولیس نداشتن بازی رسمی است که امیدوارم دیدارهای دوستانه‌ای که انجام داده به ویژه بازی با سپاهان کمک خوبی به این تیم کرده باشد.

پیشکسوت پرسپولیس درمورد اینکه برخی اعتقاد دارند الهلال با وجود در اختیار داشتن بازیکنان خارجی باکیفیت نسبت به قبل تضعیف شده است، گفت: الهلال در دیدار قبلی‌اش باید از استقلال شکست می‌خورد اما این تیم مانند استقلال و پرسپولیس همیشه یکی از بزرگ‌ترین‌ تیم‌های آسیا است. اکنون بازیکنان ملی پوش و خارجی‌های خوبی دارد. به هیچ وجه نباید الهلال را دست کم گرفت اما پرسپولیس با هوشمندی گل‌محمدی و بازیکنان می‌تواند برنده از زمین بیرون بیاید.

خوردبین درخصوص شانس قهرمانی پرسپولیس در این فصل لیگ قهرمانان آسیا، عنوان کرد: با بردن الهلال شانس قهرمانی‌مان به ۹۵ درصد می‌رسد. 

وی درباره تمدید قرارداد یحیی گل‌محمدی و حمید مطهری و پرداخت بخشی دیگر از طلب بازیکنان پرسپولیس قبل از دیدار با الهلال توضیخ داد: تمدید قرارداد با گل‌محمدی و مطهری و پرداخت پول بازیکنان بهترین کار قبل از این مسابقه است که روحیه کادرفنی و بچه‌ها را بالا می‌برد. مدیریت باشگاه کار خوبی انجام داد و به همین دلیل از صدری تشکر می کنم.

منبع: فارس