«حسینعلی حاجی دلیگانی»، نماینده مردم شاهین شهر و عضو هیات رئیسه مجلس مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، در رابطه با «عملکرد مجلس طی ماه‌های اخیر» گفت: کسانی که به مجلس نقد می‌کنند، کمی واضح‌تر نقد کنند و نقدشان منصفانه‌تر و قابل استفاده باشد. مجلس شورای اسلامی باید براساس آنچه که در قانون اساسی آمده و طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری، سنجیده شود. طبیعی است این مجلس هم مثل مجلس های قبلی، نقاط قوت و ضعفی دارد؛ بنابراین اگر بناست نقد شود باید در مقایسه با یک اسناد فرادستی این نقد صورت بگیرد و طبیعی است مجلس هم باید آن نقد را بپذیرد اما اگر نه، به‌طور کلی از روی یک کلیاتی نقد صورت بگیرد قابل قبول نیست و نمی‌توان اسم آن را نقد گذاشت و معنای دیگر دارد.

او در خصوص جایگاه مجلس یازدهم در میان مردم بیان کرد: تصورم این نیست که مجلس جایگاه بدی در میان مردم دارد، به‌هرحال عمده نمایندگان ارتباط‌شان با مردم خوب است. منتهی در شرایطی مجلس یازدهم آغاز به کار کرده که کشور با کرونا و مشکلات اقتصادی مواجهه است، مجلس در این رابطه طبیعتا نقش نظارتی خود بر دولت را داشته و اینکه چقدر اثرگذار بوده یا نبوده، قابل بررسی است.

نماینده مردم شاهین‌شهر در خصوص عدم ثبات در قیمت‌ها در بازار گفت: چند شب پیش با آقای رئیسی صحبتی داشتم و در آن گفت‌وگو به همین نکته اشاره کردم، ایشان صحبت‌شان این بود که تلاطم در بازار، مربوط به تصمیم‌گیری‌های دولت قبلی است و با نوع کاری که دولت در پیش گرفته، به‌زودی وضعیت به سمت آرامش و ثبات پیش خواهد رفت. 

انتهای پیام / 4