ابراهیم مهربان، پیشکسوت کشتی آزاد کشورمان، درباره موفقیت کشتی‌‌گیران در مسابقات جهانی نروژ به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: به ملت ایران تبریک می‌گویم و از این قهرمانان و کادر فنی تشکر می‌کنم که شادی را به همه هدیه کردند. هم آزاد‌کاران و هم کشتی‌گیران فرنگی جوان بودند. خیلی از اعضا اصلا عضو تیم‌های جوانان بودند. تاریخ نشان داده در هر زمینه‌ای به جوانان اعتماد کنیم پاسخ می‌گیریم، نمونه‌اش همین جام جهانی.

مهربان درباره قرعه‌کشی لیگ برتر کشتی افزود: استقبال از لیگ خوب بوده است. با تمام فراز و فرودها باید لیگ برگزار شود زیرا منبع درآمدی برای اهالی کشتی است. مشکلی برای حضور کشتی‌گیران خارجی وجود ندارد و ممنوعیت نیست اما محدودیت وجود دارد.

او درباره حضور دکتر سیدحمید سجادی در وزارت ورزش و جوانان گفت: حضور یک ورزشکار قهرمان نقطه عطفی برای ورزش است. او تحصیل کرده است، ‌کار اجرایی انجام داده و تدریس می‌کند. دکتر سجادی از رشته‌ای آمده که مشقت‌های فراوانی دارد. او مجموعه‌ای از خصوصیاتی که یک نفر باید برای وزرات داشته باشد را دارد. از همه مهم‌تر ورزشی بودن سجادی است که درد ورزشی‌ها را می‌داند و امیدوارم با کمک همه عوامل بتواند موفق باشد.

انتهای پیام/ 2