شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استانی#رئیس جمهور#جدید
گفت‌وگو|

سفرهای استانی رئیس‌جمهور؛ نصاب جدید جدیدی در مدیریت اجرایی و حکمرانی اجتماعی و سیاسی

دبیر سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: مدیرت نشسته و مرکز نشین نمی‌تواند درک دقیقی از امور اجرایی داشته باشد لذا رئیس جمهور با سفرهای استانی خود رکورد جدیدی در مدیریت اجرایی و حکمرانی اجتماعی و سیاسی کشور تجربه‌ می‌کند.
کاظم انبارلویی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اهمیت سفر‌های استانی رئیس جمهور گفت: یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای هیئت دولت، همین بود که سفر‌های استانی و دیدار‌های رو در رو با مردم ادامه یابد و رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت از نزدیک مشکلات مردم را رصد کرده و برای رفع آن‌ها اقدام کنند.

وی افزود: دولت اخیراً ششمین سفر استانی خود را در روز تعطیل و غیرکاری جمعه انجام داد. قطعاً این دیدارهای چهره به چهره با مردم و به‌خصوص حضور در بین محروم‌ترین اقشار جامعه و دورترین نقاط کشور باعث ایجاد اعتماد و نیز کاهش فاصله دولت و ملت می‌شود.

دبیر سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی عنوان کرد: در این دیدار‌ها رئیس جمهور و مسئولان دستگاه‌های اجرایی قوانین و مقرراتی را که باید اجرا شود و رسیدگی به کار مردم را در دستورکار قرار داده و امورات را از نزدیک مورد ارزیابی قرار می‌دهند که امر پسندیده‌ای است. 
 
انبارلویی یادآورشد: مدیرت نشسته و مرکز نشین نمی‌تواند چنین درکی از اجرا داشته باشد برای همین آقای رئیسی رکوردی در مدیریت اجرایی و حکمرانی اجتماعی و سیاسی را در حال تجربه‌کردن دارند.
 
وی تصریح کرد: خوشبختانه همین روش در مجلس نیز دیده می‌شود و رئیس مجلس نیز گاهی با بازدید‌های میدانی روند اجرای قوانین را رصد می‌کند. بحمدالله قوا در هماهنگی با هم در پاسخگویی به مطالبات مردم  قدم برمی‌دارند  و  در حال تجربه رکورد جدیدی در مدیریت تغییر و رسیدگی به حقوق عامه هستند. 
 
 
انتهای پیام/