مهدی سجاده‌چی در گفت وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا درباره اینکه بهتر است شبکه نمایش خانگی زیر مجموعه ساترا باشد یا وزارت ارشاد؟ گفت: وزارت ارشاد. به این دلیل که تا به حال تلویزیون این قابلیت را از خودش نشان نداده که بتواند این تعداد سریال با کیفیت را مدیریت کند.

او افزود: به هرحال سلیقه‌ای است و ممکن است فردی از یک سریال خوشش بیاید یا نه و این درباره سریال‌های خارجی هم صدق می‌کند. اما به طور واضح و آشکار کیفیت سریال سازی از نگارش فیلمنامه تا پایان در شبکه نمایش خانگی بالاتر از استاندارد تلویزیون هست.

سجاده‌چی بیان داشت: با توجه به اینکه رقم‌هایی که الان تلویزیون به بازیگران سریال‌هایش پرداخت می‌کند بالاتر از شبکه خانگی است.

وی افزود: اینطور نیست که بگوئیم تلویزیون مثل بخش خصوصی می‌تواند این موضوع را هم مدیریت کند و این ثابت شده است. هر زمان تلویزیون در این بخش توانا بود می‌تواند وارد عرصه شود نه به عنوان مدیریت بلکه برای نمایش خانگی سریال تولید کند.

سجاده‌چی گفت: صنعتی در کشور با مشکلاتی راه افتاده و دارد جواب می‌دهد و در این چند سال رشد خوبی هم داشته و دلیل ندارد ما جلوی رشد آن را بگیریم. تلویزیون می‌تواند ساترا و‌پلتفرم خود را داشته باشد و سریال بسازد و رقابت کند نه اینکه بیاید و میدان رقابت را ببندد.