شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#برانکو

سقوط ستاره مغضوب برانکو به لیگ یک در ۳۰ سالگی/ حتی پخش مستقیم هم نداری!

نه‌ تنها جدایی او و دوستانش، بلکه حتی کوچ خود برانکو هم پرسپولیس را زمین نزد.

سقوط ستاره مغضوب برانکو به لیگ یک در ۳۰ سالگی/ حتی پخش مستقیم هم نداری!
خبرورزشی -

محسن مسلمان یکی از بازیکنانی بود که خیلی از هواداران فوتبال در انتظار تعیین تکلیفش نشسته بودند. او بعد از اینکه در پرسپولیس مغضوب برانکو ایوانکوویچ شد و این باشگاه را ترک کرد، در ۳ تیم مختلف حضور یافت که عملکردش در هیچ‌کدام از آنها چنگی به دل نمی‌زد.

مسلمان ابتدا به باشگاه سابقش ذوب‌آهن بازگشت تا شاید آنجا به شرایط خوبش برگردد، اما خبری نشد. او در ادامه راهی سپاهان شد و بعد از مدت‌ها نیمکت‌نشینی در این تیم، با نظر صریح محرم نویدکیا جدا شد.

محسن در ادامه به تهران آمد و برای سایپا توپ زد. اینجا هم اوضاع زیاد خوب نبود و غیراز یک گل و یک پاس گل خبر چندانی نشد. حتی اواخر فصل و بعد از اتهام‌زنی فراز کمالوند به گروهی از بازیکنان سایپا، تعدادی از نفرات این تیم تعلیق شدند که نام مسلمان هم بین آنها دیده می‌شد.

با این شرایط اصلا دور از انتظار نبود که باشگاه‌های مهم لیگ برتری دیگر دنبال جذب محسن نباشند. زمان گذشت و گذشت تا اینکه نهایتا در فاصله کمتر از یک هفته به آغاز مسابقات دسته اول، خبر رسید مسلمان قراردادش را با سایپا تمدید کرده و در لیگ یک کنار این تیم باقی خواهد ماند.

محسن مسلمان، یکی از حیف‌شده‌ترین بازیکنان این سالیان فوتبال ماست؛ یکی که در ۳۰ سالگی می‌توانست مثل قلب در سینه پرسپولیس و تیم ملی بتپد، اما با همه استعدادش به لیگ یک سقوط کرد.

او مثالی جدید برای اثبات این ادعاست که در فوتبال فقط توانایی فنی کافی نیست و اگر بازیکنان به اندازه لازم تعهد و سختگیری نداشته باشند، خیلی زود سقوط خواهند کرد.

به‌نظر می‌رسد از یک جا به بعد، مسلمان احساس کرد پرسپولیس بدون او و چند بازیکن دیگر فرو می‌پاشد و این باور غلط روی رفتارهایش تأثیر گذاشت. برانکو هم با جدیت خاص خودش عذر این بازیکن را خواست.

گذشت زمان به وضوح غلط بودن تحلیل مسلمان را ثابت کرد. نه‌ تنها جدایی او و دوستانش، بلکه حتی کوچ خود برانکو هم پرسپولیس را زمین نزد. سرخپوشان همچنان به راه خود ادامه می‌دهند، اما حالا مسلمان باید در لیگی به میدان برود که حتی پخش زنده تلویزیونی هم ندارد.

تازه به‌نظر می‌رسد او باید برای تمدید قراردادش ممنون سایپایی‌ها باشد، چون عملکردش خیلی در حد ادامه حضور در این تیم نبود.