شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید#گفتگو

عضو شورای سیاسی انصارالله:

آزادسازی مارب هدفی مهم است و یک نقطه تحول خواهد بود

آزادسازی مارب هدفی مهم است و یک نقطه تحول خواهد بود

محمد البخیتی در گفتگو با شبکه خبری المیادین از آزادسازی مارب به عنوان هدفی مهم، نقطه تحول و ورود به مرحله ای جدید در نبرد با ائتلاف سعودی یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت که آزادسازی مارب تاثیرات زیادی روی اخراج اشغالگران و باز ستاندن ثروت های نفتی یمن خواهد داشت.

محمد البخیتی در گفتگو با شبکه خبری المیادین تاکید کرد: فرماندهی ائتلاف سعودی در مارب حاضر است و تمام عملیات این ائتلاف از آنجا اداره می شود بنابراین آزادسازی مناطق باقی مانده از مارب هدفی مهم است و نقطه تحول و ورود به مرحله جدیدی خواهد بود.

وی افزود: هیمنه هوایی ائتلاف سعودی زیاد به طول نخواهد انجامید و نیروهای مسلح یمن به بهبود توان نظامی خود ادامه می دهند.

البخیتی تصریح کرد: ما به تمام کسانی که در کنار ائتلاف می جنگند می گوییم که جزو اهداف ما هستند. موازین قوا در حال سنگینی کردن به نفع یمن در مقابل کشورهای متجاوز است و وارد مرحله جدیدی خواهیم شد که مرحله فروپاشی صفوف دشمن است.

عضو شورای سیاسی انصارالله گفت: طرح صنعا همچنان پابرجاست و به عربستان و امارات توصیه می کنیم که از این فرصت برای تحقق صلح بهره گیرند چرا که اهداف ما همچنان دفاعی است و مشروعیت نبرد ما در حق دفاع از خود است و همیشه به این صورت ادامه نخواهیم داد و ممکن است اهداف نبرد دچار تغییر شود.