شهرخبر

مشاهده موجود ترسناک در عکس سلفی دختر تنها! + عکس

زن جوان از بی خوابی تصمیم گرفت تا از خودش در تنهایی نیمه شب سلفی بگیرد ، سلفی زن تنها حضور فردی دیگر در آن لحظه درست پشت سرش را فاش کرد.

مشاهده موجود ترسناک در عکس سلفی دختر تنها! + عکس

به گزارش منیبان؛ یکی از کاربران شبکه های اجتماعی عکسی متفاوت و البته عجیب منتشر کرد ، عکس سلفی که او در تنهایی خود نیمه های شب گرفته بود اما از قرار معلوم این زن جوان کاملا هم تنها نبوده .

پیشرفت تکنولوژی به خصوص در زمینه تلفن همراه این امکان را داده است که در هر جا و هر زمان صحنه ها و لحظات خاص را شکار کنیم و همین دلیلی است برای شکار چیزهایی که شاید اصلا متوجه آنها نیستیم و بعدها هنگام چک کردن عکس متوجه می شویم ، یکی از این موارد و البته نادر دیده شدن فردی است داخل عکس که به گفته ی گیرنده تصویر در آن لحظه به هیچ وجه در مکان حضور نداشته است مثل موردی که در ادامه این بخش مشاهده می کنید.

"کاترینا پاراسیو" زن جوان فیلیپینی که در ژاپن زندگی می کند چند عکس سلفی در اتاقش درست نیمه های شب گرفته بود ، عکسهایی که بعد از گرفتن آنها را چک نکرد ولی روز بعد درحال نگاه کردن به انها متوجه چیز عجیبی شد ؛ حضور یک کودک در عکس های سلفی اش در حالیکه هیچ کس در ان لحظه در اتاق نبود و او کاملا تنها بود .

در عکسهای سلفی نیمه شب دختربچه ای کف اتاقش دراز کشیده است این در حالی است که این زن جوان نه تنها در کشور ژاپن بلکه حتی در کشور خودش هم هیچ اقوامی در این سن و با این چهره ندارد. انتشار این عکس در صفحه اجتماعی او واکنش هایی را به همراه داشت و اکثر بازدیدکنندگان ادعا می کردند که این تصویر ساختگی است برای همین "کاترینا" تصویر را با تغییراتی در رنگ و افکت نیز منتشر کرد تا ثابت کند که هیچ فریبی در کار نیست . جالب است او با زوم کردن روی عکس متوجه شد که دختربچه ای که روی زمین دراز کشیده است در حال خوردن شیر از بطری نیز هست .

وبگردی