شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایستگاه

آرمان عبدالعالی اعدام می شود؟ /پرونده قتل دوست دختر به ایستگاه آخر رسید

کدخبر: 446907
اقتصاد نیوز : ماجرای جنجالی آرمان عبدالعالی متهم به قتل دوست دخترش به نام «غزاله شکور» به ایستگاه آخر رسید.

 به گزارش اقتصادنیوز ، در حالی که تلاش های جهانی و حقوق بشری برای جلوگیری از اعدام آرمان عبدالعالی ادامه دارد، پرونده غزاله و آرمان به ایستگاه پایانی  نزدیک شده است.  قوه قضائیه  بعد از سالها حکم نهایی را اعلام کرد. 

بنا به گزارش شهرآرا، حکم این پرونده جنجالی روز چهارشنبه ۲۰ مهرماه به اجرا گذاشته می شود. آرمان عبدالعالی متهم است که در سال ۹۲ دوست دخترش به نام «غزاله شکور» را به قتل رسانده و جسد او را ناپدید کرده است.

آرمان عبدالعالی که در زمان وقوع قتل کمتر از ۱۸ سال سن داشته، در مراحل اول محاکمه به قتل خانم شکور اعتراف کرده بود، اما بعد منکر این قتل شد.

قرار بود حکم اعدام این متهم به قتل در دی ماه ۹۸ اجرا شود، اما خانواده مقتول تصمیم گرفتند یک بار به او مهلت دهند تا آرمان عبدالعالی جای جسد دخترشان را به آن‌ها بگوید. اما آرمان عبدالعالی بار دیگر منکر قتل شد و از محل جسد ابراز بی‌اطلاعی کرده است.

عفو بین‌الملل می‌گوید دفعه قبل واکنش‌های جهانی موجب توقف اجرای حکم اعدام آقای عبدالعالی شد و این بار نیز از جامعه جهانی، سازمان ملل و اتحادیه اروپا خواست که واکنش نشان دهند و جلو اعدام این کودک‌مجرم را بگیرند.