شهر خبر

شوخی شرم آور دوستان داماد با عروس آشوب به پا کرد!

ویدئوی منتشر شده نشان می‌دهد که عروس هدایای میهمانان را دریافت و با خوشحالی از آنان تشکر می کند اما هدیه ی دوستان داماد، حال خوب او را بکل تغییر می‌دهد.

شوخی شرم آور دوستان داماد با عروس آشوب به پا کرد!

به گزارش منیبان؛ یکی از رسم و رسومات رایج در تمام کشورهای دنیا، دادن هدیه به عروس و داماد است که در فرهنگ های مختلف، جنس و شکل متفاوتی دارد و برای ادای احترام و محبت به عروس داماد تهیه می‌شود ولی شاید گاهی این هدیه عمدا نتیجه ی عکس داده و موجب بی احترامی و ناراحتی زوج جوان شود مثل ماجرایی که باهم خواهیم خواند.

اتفاقات عجیب و غریب در مراسم عروسی، بخصوص در کشور هند کم نیستند برای همین مردم این کشور همیشه در صدر خالقان اخبار عجیب و جالب توجه قرار میگیرند. ماجرای جدیدی که در این بخش خواهید خواند در همین رابطه است و به دلیل یک شوخی متفاوت و شاید در نوع خود ناپسند، اتفاق افتاده است. شوخی که چند تن از دوستان آقای داماد با عروس به راه انداختند.

ویدئویی منتشر شده در فضای مجازی، عروس و دامادی را نشان می دهد که در مراسم باشکوه خود با لباس های سنتی قرمز رنگ نشسته اند و با خوشحالی از میهمانان هدایایی را دریافت می کنند.

همه چیز خوب و عادی است تا اینکه چند تن از دوستان آقای داماد هدیه ی کادوپیچ شده ی خود را به عروس میدهند و عروس خانم هم طبق رسم هدیه را باز کرده ولی بلافاصله هدیه را به گوشه ای پرتاب می کند و با نگاهی عصبانی به دوستان همسرش خیره می شود.

این حرکت عروس خانم باعث کنجکاوی میهمانان شده و برای اطلاع از دلیل این حرکت به سراغ هدیه می‌روند. هدیه یک بطری شیشه شیر خالی است که از قرار معلوم همین مسئله باعث عصبانیت عروس شده و در پی همین عصابنیت شیشه را به طرفی پرتاب کرده و آنجا را ترک می کند.

حاضیرن برای جلوگیری از آبروریزی سعی در برگرداندن عروس دارند اما او به این سادگی ها راضی نمیشود. دوستان دامادکه به قول خودشان خواستند با این هدیه فضای عروسی را تغییر داده و فان به راه بیاندازند اما نتیجه کاملا برعکس شده و باعث ناراحتی عروس و داماد شدند.

وبگردی