شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#کره جنوبی

اعتراف تلخ سرمربی کره جنوبی به خوش شانسی بزرگ مقابل ایران

بنتو سرمربی تیم ملی کره جنوبی : تیم ملی ایران لحظات سختی را برای ما رقم زدند

اعتراف سرمربی کره جنوبی به قدرت تیم ملی فوتبال ایران

بنتو سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی پس از تساوی مقابل تیم ملی فوتبال ایران گفت: ایران فوتبال خوبی را از خود نشان داد و ما را تحت فشار قرار داد و لحظات سختی را برای ما رقم زدند ولی در کل نتیجه تساوی عادلانه بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بنتو سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی پس از تساوی مقابل تیم ملی فوتبال ایران گفت:

بین دو تیم آسیایی بازی خوبی را دیدیم؛ در نیمه اول بهتر از ایران بازی کردیم، ولی در نیمه دوم بعد از گلی که زدیم متأسفانه نتوانستیم از گل‌مان محافظت کنیم و دقایق سختی را پشت سر گذاشتیم. البته بعد از گل ایران هم یک موقعیت گل دیگر داشتیم، ولی در کل نتیجه تساوی عادلانه بود.

پائولو بنتو درباره سبک بازی تیمش پس از گلی که سون به ثمر رساند، گفت:

ما می‌دانستیم که مقابل یک تیم خوب با بازیکنان خوب بازی می‌کنیم، ایران فوتبال خوبی را از خود نشان داد و ما را تحت فشار قرار داد و لحظات سختی را برای ما رقم زدند؛ مشکلاتی برای یافتن فضا در دفاع ایران داشتیم و آن‌ها چند شانس هم برای گلزنی ایجاد کردند، اما همانطور که گفتم ما بعد از گل توانستیم به دروازه ایران نزدیک‌تر شویم و بازی را در اختیار بگیریم. شانس خوبی را هم برای گلزنی در دقایق پایانی ایجاد کردیم.

وی افزود:

در لحظات زیادی مالکیت و کنترل توپ را در اختیار داشتیم که فکر می‌کنم به خوبی این کار ار انجام دادیم. می‌دانستیم رقیب‌مان تیمی قدرتمند و خوب است و لحظات سختی را هم در بازی داشتیم. در لحظه‌ای از بازی شانس آوردیم اما همان لحظه بود که توپ به تیرک دروازه ما برخورد کرد و در مقابل ما هم در لحظات پایانی فرصت خوبی برای گلزنی داشتیم که از دست رفت و فکر می‌کنم نتیجه تساوی، نتیجه عادلانه و درستی بود که در پایان بازی رقم خورد.