شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تحقیق و تفحص

بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شهرداری آبادان درمجلس

کدخبر: 446900
اقتصادنیوز :‌سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی از بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شهرداری آبادان در حوزه‌های مختلف و سازمان‌های تابعه از سال ۱۳۹۰ تاکنون در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا ،روح‌الله نجابت ضمن تشریح جلسه امروز(سه‌شنبه، ۲۰ مهر) کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، بیان کرد: بر اساس قرار قبلی و در ادامه دستور کار کمیسیون، موضوع بررسی و اصلاح موادی از قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در جلسه امروز کمیسیون مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. در این جلسه موادی از قانون انتخابات شوراهای اسلامی طرح شد و اصلاحات لازم به تصویب کمیسیون رسید.

وی در ادامه اظهار کرد: در بخش دیگر این جلسه، موضوع تحقیق و تفحص از عملکرد شهرداری آبادان در حوزه‌های مختلف و سازمان‌های تابعه از سال ۱۳۹۰ تاکنون با حضور نمایندگان متقاضی تحقیق و تفحص و مسئولین دستگاه اجرایی ذی‌ربط مورد بررسی قرار گرفت اما رای‌گیری در خصوص آن به جلسه بعدی محول شد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: همچنین موضوع بررسی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی با حضور نمایندگان پیشنهاد دهنده طرح، کارشناس مرکز پژوهش‌های مجلس و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط مورد بررسی قرار گرفت و رأی‌گیری به جلسات آتی کمیسیون موکول شد.