شهر خبر

رایزنی مشاور امنیت ملی آمریکا و وزیر خارجه رژیم صهیونیستی درباره ایران


رایزنی مشاور امنیت ملی آمریکا و وزیر خارجه رژیم صهیونیستی درباره ایران

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی که برای گفتگو با مقامات آمریکایی درباره ایران به واشنگتن سفر کرده است، امروز با مشاور امنیت ملی آمریکا دیدار کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، یائیر لاپید وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی و جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا روز سه‌شنبه در واشنگتن دیدار و در خصوص موضوعات مرتبط با برنامه هسته‌ای ایران بحث و تبادل نظر کردند.

خبرنگار رسانه صهیونیستی والانیوز در پیامی کوتاه در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر درباره دیدار لاپید با مشاور امنیت ملی آمریکا نوشت: «یائیر لاپید وزیر خارجه اسرائیل با جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید دیدار و تأکید کرد که آمریکا باید یک پلن بی در برابر ایران تدوین کند. او گفت اسرائیل از اینکه ایران تبدیل به یک کشور در آستانه دستیابی به سلاح هسته‌ای شود، نگران است.»

آمریکا، رژیم صهیونیستی و متحدانشان بارها بدون ارائه هیچ‌گونه شواهدی ایران را به تلاش برای دستیابی به سلاح هسته‌ای متهم کرده‌اند. این در حالی است که تأسیسات هسته‌ای ایران طی این سال‌ها تحت نظارت شدید آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بوده و حتی این نهاد که طرف‌های غربی نفوذ زیادی بر آن دارند نیز تاکنون حاضر به تأیید چنین ادعایی نشده است.

جمهوری اسلامی ایران بارها تأکید کرده است که سلاح هسته‌ای هیچ جایی در دکترین دفاعی‌اش ندارد  و برنامه هسته‌ای کشور صرفاً برای تحقق اهداف صلح‌آمیز دنبال می‌شود.

انتهای پیام/.