شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اصولگرایان#مذاکره
اصولگرایان درحال تغییر موضع! / مذاکره باید ادامه پیدا کند

اصولگرایان درحال تغییر موضع! / مذاکره باید ادامه پیدا کند

در هر شرایطی نباید باب مذاکره را ببندیم؛ هیچ اشکالی ندارد که با دشمن مذاکره کنید.

اعتمادآنلاین| فریدون عباسی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره اینکه آیا باید مذاکرات ادامه پیدا کند یا نه، بیان داشت: در هر شرایطی نباید باب مذاکره را ببندیم؛ هیچ اشکالی ندارد که با دشمن مذاکره کنید اما مذاکره از باب منطق حکیمانه؛ باید با اقتدار مذاکره کنیم.

 

 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برجام را خسارت محض و آن را مجازات مجرم می‌دانم، درباره مذاکرات اظهار داشت: باید با داده‌های روز مذاکره کنیم و همچنین در راهبرد مذاکراتی کشور یک بازنگری انجام شود.

 

فریدون عباسی نماینده مجلس یازدهم درباره اینکه به نظر می‌رسد که نظر مجلس و برخی از اصولگرایان نسبت به برجام در حال تغییر است و از خسارت محض به سمت مذاکره سازنده تغییر کرده است، اظهار داشت: برجام را خسارت محض و آن را مجازات مجرم می‌دانم و از این دو عبور نمی‌کنم؛ از طرفی در اثر پافشاری‌های افراد بی‌منطق در کشور، اجازه اجرای برجام به دولت داده شد اما تصویب نشد.

 

وی درباره اینکه آیا باید مذاکرات ادامه پیدا کند یا نه، بیان داشت: در هر شرایطی نباید باب مذاکره را ببندیم؛ هیچ اشکالی ندارد که با دشمن مذاکره کنید اما مذاکره از باب منطق حکیمانه؛ باید با اقتدار مذاکره کنیم و باید مطالبی به عنوان اهرم قدرت که در موضع ضعف نباشد، در دستانمان باشد.