شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#استقلال#مجلس#وزیر ورزش

بررسی خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال و ورزش بانوان در کمیسیون فرهنگی

بررسی خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال و ورزش بانوان در کمیسیون فرهنگی

وزیر ورزش و جوانان از بررسی خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال و ورزش بانوان در کمیسیون فرهنگی مجلس خبر داد و گفت: در این نشست نمایندگان مجلس بر لزوم حمایت از هیات‌های ورزشی و ورزش همگانی تاکید کردند.

به گزارش مشرق، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان  امروز (سه‌شنبه ۲۰ مهر) بعد از حضور در کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار داشت: یکی از تکیه‌گاه‌های ما در ورزش و جوانان کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که تمامی اعضای آن دغدغه ورزش و جوانان را دارند؛ من حدود ۵۰ روز است که در جایگاه وزیر و ورزش جوانان قرار دارم و همواره کمیسیون فرهنگی یار و یاور ما بوده است و راهکارهای اجرایی را برای رفع مشکلات ارائه کرده‌اند.

وی افزود: امروز اولین جلسه رسمی بود که به همراه برخی معاونین وزارت ورزش و جوانان در کمیسیون فرهنگی حضور داشتم و مباحث ارزشمندی مطرح شد و من گزارش عملکرد مختصری در ۵۰ روز حضورم در این وزارتخانه را در دو حوزه جداگانه ورزش و همچنین جوانان بیان کردم. ضمن اینکه در موضوع ورزش قهرمانی و ورزش همگانی را هم مباحثی مطرح کردم.

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: نمایندگان مجلس در این نشست دغدغه‌های فرهنگی و ورزشی خود را بیان کردند و خواستار رفع مشکلات شدند و اظهارات نمایندگان تذکر و یادآوری برای من بود که قطعاً در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار خواهد گرفت؛ ‌ ضمن اینکه نمایندگان مجلس خواستار توجه بیشتر به ورزش بانوان و رسیدگی به مسائل اخلاقی و امنیتی باشگاه‌های ورزشی شدند. همچنین مباحثی هم درباره خصوصی‌سازی ورزش و نحوه خصوصی‌سازی و واگذاری باشگاه‌های دولتی مانند باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال و یا هزینه‌های ورزشی و پرهیز از گران شدن این هزینه‌ها و تقویت و حمایت از هیأت‌های ورزشی از جمله مهم‌ترین محورهای این نشست بود.

منبع: فارس