شهر خبر

طرح آمایش سرزمین در جلسه مشترک کمیسیون امنیت ملی مجلس با شمخانی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در جلسه عصر امروز این کمیسیون با دبیر شورای‌عالی امنیت ملی، مسائل اقتصادی، راهکار‌های مثبت کردن رشد اقتصادی کشور و آمایش سرزمینی بحث شد.
محمود عباس‌زاده‌مشکینی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی که در محل دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی و با حضور دبیر این شورا برگزار شد، گفت: نمایندگان در این جلسه پیشنهادات متعددی داشتند و بر ضرورت ارتباط گسترده بین کمیسیون و تأکید کردند.

وی افزود: در این جلسه درباره تحولات منطقه قفقاز و همچنین آخرین تحولات افغانستان بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علاوه بر این درباره مسائل اقتصادی، راهکار‌های مثبت کردن رشد اقتصادی کشور و آمایش سرزمینی هم بحث شد و امیدواریم که نتیجه این جلسات منجر به همگرایی کامل بین نهاد‌های مختلف کشور شود.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه دبیر شورای عالی امنیت ملی به همه پیشنهادات و سؤالات نمایندگان توجه کرد و پاسخ داد و قرار بر این شد که ارتباط بین مجلس و شورای عالی امنیت ملی تقویت شود و این جلسات مداومت داشته باشد تا شاهد هماهنگی و تعامل بیشتر بین نهادهای امنیتی کشور باشیم.
 
وی بیان داشت: همچنین برگزاری این جلسات می‌تواند در اتخاذ تصمیمات عالمانه‌تر و دقیق‌تر تأثیرگذار باشد و هم‌افزایی بین نهادهای مختلف امنیتی کشور را ارتقا دهد.
 


انتهای پیام/