شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#کرونا

۲۰ هزار نفر از افراد آسیب‌پذیر تهران علیه کرونا واکسینه شدند

۲۰ هزار نفر از افراد آسیب‌پذیر تهران علیه کرونا واکسینه شدند

جانشین شهردار پایتخت در ستاد مدیریت بحران کرونای شهرداری با اشاره به اجرای پویش واکسیناسیون با شعار «تهران دوباره جان می گیرد»، گفت: تاکنون ۲۰ هزار نفر از افراد آسیب‌پذیر این کلانشهر از جمله کارگران فصلی، اتباع خارجی و معتادان کمپ‌ها بر علیه ویروس کرونا واکسینه شدند.

به گزارش بهداشت نیوز،  علی نصیری روز سه شنبه در اولین جلسه کمیته ارشد روابط عمومی ستاد مدیریت بحران کرونا شهرداری پایتخت، اظهار داشت: معتادان پاتوق‌ها، کودکان کار و خانواده آنان، کارتن خواب‌ها و حاشیه نشین‌ها از دیگر اقشار زیر پوشش این طرح هستند که شناسایی و توسط نیروهای واحدهای سیار واکسینه شدند و این طرح ادامه می یابد.

وی اضافه کرد: بعد از اتمام واکسیناسیون، این پویش با اجرای طرح های بهداشتی و حمایتی ویژه شهروندان ادامه خواهد یافت.

نصیری با بیان اینکه با اجرای این پویش مردم حس خوبی نسبت به فراوانی و در دسترس بودن واکسن پیدا کرده اند، افزود: نقطه عطف این پویش تزریق واکسن به گروه های آسیب پذیر است.

به گفته وی، در ادامه این پویش برای رفاه حال شهروندان سالمند، دارای معلولیت و جانبازانی که نمی توانند از منزل خارج شوند، طرح واکسیناسیون منزل به منزل در مرحله اول در مناطق پایین شهر و حاشیه نشین ها اجرا خواهد شد.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به برگزاری ستاد مدیریت بحران کرونا شهرداری پایتخت خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل این ستاد تنها امر واکسیناسیون نیست بلکه تا زمان ریشه کن شدن این بیماری به کار خود ادامه می دهد.