شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فدراسیون فوتبال

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال:

زیرساخت های VAR مهیا است/ امیدوارم شاهد یار ۱۲ در بازی بعد باشیم

زیرساخت های VAR مهیا است/ امیدوارم شاهد یار ۱۲ در بازی بعد باشیم

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تأکید کرد: زیرساخت‌های VAR مهیا و ریل گذاری ها انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال ایران و کره جنوبی امروز از ساعت ۱۷:۰۰ در ورزشگاه آزادی در حالی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که تماشاگری در استادیوم حضور ندارد.

احسان اصولی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی گفت: همانطور که مطلع هستید براساس محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی نشد که در خدمت تماشاگران خوب ایرانی باشیم. امیدوارم در بازی بعد شاهد حضور یار دوازدهم در استادیوم آزادی باشیم.

وی درباره VAR اظهار داشت: این نیز بحث فنی دارد. دوستان و همکاران ما در فدراسیون با توجه به اینکه چندین بار این موضوع را در هیئت رئیسه مطرح کردند، همه چیز مهیا شد و زیرساخت های اولیه شکل گرفت اما چون براساس پروتکل های AFC و FIFA باید تست ها انجام می شد، این اتفاق رخ نداد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: همه ریل گذاری ها به درستی در این حوزه انجام شده است. سخت افزار مهیا است، تست های اولیه نیز گرفته شد. گام موثری برداشته شد و امیدواریم در بازی های بعدی انجام شود.

اصولی درباره پست های سرپرستی در فدراسیون فوتبال اظها رداشت: به زودی تعیین تکلیف ها انجام و اعلام می شود.

وی درباره اصلاح اساسنامه نیز گفت: نکاتی وجود داردکه تعاملاتی بین مجلس و دولت است. در حال پیگیری آن می باشیم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره سرمربی تیم ملی فوتسال افزود: فعلا نمی توانم درباره آن صحبت کنم چرا که ذهنمان درگیر بازی امروز و حواشی آن بود.

اصولی در پاسخ به سوالی درباره قرارداد داوران نیز تأکید کرد: در مورد این نیز چیزی نمی دانم.