شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#فوتبال#تیم فوتبال

مهدی مهدوی کیا:

مقایسه با کی‌روش؟ اسکوچیچ کارش را می‌کند/ فضای دو قطبی نداریم

مقایسه با کی‌روش؟ اسکوچیچ کارش را می‌کند/ فضای دو قطبی نداریم

سرمربی تیم فوتبال امید ایران با بیان اینکه دیگر فضای دو قطبی در تیم ملی وجود ندارد، از احتمال انتخاب سرپرست تیم امید تا هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم فوتبال امید ایران پیش از بازی تیم ملی بزرگسالان با کره جنوبی در ورزشگاه آزادی گفت: بازی سختی با کره جنوبی داریم و باید حواس جمع با این تیم بازی کنیم. با شرایطی که تیم ملی دارد امیدوارم امروز هم سه امتیاز بازی را بگیریم. کره در این چند سال به ایران باخته است و برتری روحی و روانی با ما است.

سرمربی تیم فوتبال امید در خصوص رکورد ۱۰ پیروزی متوالی تیم ملی با دراگان اسکوچیچ یادآور شد: برد ما از همه چیز مهمتر است. رکوردها در دنیا شکسته می شوند. ان شاءالله که امروز این اتفاق رخ ندهد. مهم برای ما سه امتیاز و نزدیک شدن به جام جهانی است.

مهدوی کیا در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر مقایسه هایی که بین اسکوچیچ با کارلوس کی روش می شود، تاکید کرد: نمی دانم باید درباره چه صحبت کنم. مربی تیم ما اسکوچیچ است و تمرکزش را روی بازی تیم ملی می گذارد.

وی همچنین درباره اینکه علت فضای دو قطبی تیم ملی را چه چیزی می داند؟ تصریح کرد: کدام دو قطبی؟ دیگر این فضا را نداریم. مربی تیم ملی دارد کارش را می کند.

مقایسه با کی‌روش؟ اسکوچیچ کارش را می‌کند/ فضای دو قطبی نداریم

مهدوی کیا در خصوص دلیل عدم معرفی سرپرست تیم امید هم به خبرنگاران حاضر در ورزشگاه آزادی گفت: قرار است سرپرست انتخاب شود. شاید یکی از فوتبالیست های قدیمی انتخاب شود که هماهنگی بیشتری داشته باشیم. تا هفته آینده مشخص می شد.

سرمربی تیم فوتبال امید ایران در پایان درباره احتمال انتخاب علی دوستی مهر به عنوان یکی از مربیان این تیم تاکید کرد: آقای دوستی استاد ما است. هنوز در این زمینه صحبت نکردیم. فعلا قرار نیست مربی ایرانی به کادر اضافه شود. بعد از این مسابقات تصمیم می گیریم.