شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پیکر شهید#خانواده شهید#اهواز

دیدار با پیکر مطهر شهید محمد علی زمانی بعد از ۳۹ سال+عکس و فیلم


دیدار با پیکر مطهر شهید محمد علی زمانی بعد از 39 سال+عکس و فیلم

خانواده شهید محمد علی زمانی در معراج شهدای اهواز بعد از گذشت ۳۹ سال با پیکر شهید خود دیدار و وداع کردند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، شب گذشته؛ دوشنبه 19 مهرماه 1400، پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس، محمد علی زمانی به فرودگاه اهواز رسید و مورد استقبال خانواده معظم شهید در فرودگاه قرار گرفت. همچنین اعضای این خانواده از جمله برادر و خواهران او در معراج شهدای اهواز بعد از گذشت 39 سال با پیکر شهید خود دیدار و وداع کردند.

سال‌ها پدر و مادر این شهید چشم انتظار بازگشت فرزندشان بودند اما عمرشان کفاف نداد تا بازگشتش را ببینند. و امروز خواهر و برادر از شهید 19 ساله خود میزبانی می‌کنند. طبق اعلام سردار سید محمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، پیکر مطهر شهید در محلی پیدا شده است که بچه‌های لشکر 7 ولیعصر(عج) بیشترین پیشروی را در عملیات والفجر مقدماتی در سال 1361 داشتند.

 

شهدای دفاع مقدس , دفاع مقدس , معراج شهدا , کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح ,

شهدای دفاع مقدس , دفاع مقدس , معراج شهدا , کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح ,

شهدای دفاع مقدس , دفاع مقدس , معراج شهدا , کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح , شهدای دفاع مقدس , دفاع مقدس , معراج شهدا , کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح ,

شهید محمدعلی زمانی فرزند سلب‌علی، متولد 1342، جمعی لشکر 7 ولی‌عصر(عج) بود که از مسجدسلیمان عازم جبهه شد. او 18 بهمن ماه سال 1361 در سن 19 سالگی طی عملیات والفجر مقدماتی در منطقه فکه عراق به شهادت رسید اما پیکر پاکش سال‌ها در منطقه به‌جای ماند و در شمار شهدای مفقودالاثر قرار گرفت. پیکر مطهر این شهید طی عملیات تفحص در 13 شهریور ماه 1400 پس از گذشت 39 سال از شهادتش کشف شد. حالا هویت این شهید از طریق پلاک شناسایی شده است. پیکر مطهر او در حالی کشف شد که پاهایش با سیم تلفن به همدیگر بسته شده بود.

انتهای پیام/