شهر خبر

سرلشکر رشید: تاکتیک‌های رزمایش مشترک پدافند هوایی مدافعان آسمان با دکترین عملیاتی نیرو‌های مسلح منطبق است

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) با بیان اینکه ارتش و سپاه در رزمایش مشترک پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۰ نمره بسیار خوبی کسب کردند، گفت: همه روش‌ها و تاکتیک‌هایی که برادران پدافند هوایی ارتش و سپاه تحت کنترل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) اتخاذ می‌کنند بیشترین انطباق را با دکترین عملیاتی نیرو‌های مسلح ما دارد.
خبرگزاری میزان - بنا به اعلام ارتش، سردار سرلشکر غلامعلی رشید در حاشیه برگزاری رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۰ اظهار داشت: این رزمایش متشکل از سه نیروی ارتشی و سپاهی شامل نیروی پدافند هوایی ارتش، نیروی هوایی ارتش و نیروی هوافضای سپاه، تحت کنترل و فرماندهی قرارگاه مشترک پدافند هوایی کشور در حال طرح‌ریزی و اجرا است.
 
فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) بیان کرد: ما مشاهده کردیم در این رزمایش همه تهدیدات و اقدامات تهدیدآمیز دشمن را مشابه یک صحنه واقعی جنگ ساماندهی و طرح‌ریزی شده و فرماندهان و رزمندگان نیرو‌های پدافند هوایی ارتش و سپاه به موقع آن‌ها را کشف، رهگیری و منهدم کردند.
 
وی با بیان اینکه ارتش و سپاه در این رزمایش نمره بسیار خوبی کسب کرده‌اند، گفت: ما نمره بسیار قابل قبولی از طرف قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) که از سوی فرمانده معظم کل قوا) مدظله العالی) بر این رزمایش نظارت و ارزیابی می‌کند به نیرو‌های عمل‌کننده در این رزمایش می‌دهیم.
 
سرلشکر رشید ادامه داد: ویژگی دیگر این رزمایش این است که عمده تجهیزات و تسلیحاتی که در آن به کار گرفته شده بومی و ساخت صنایع داخلی کشور است.
 
فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: همه روش‌ها و تاکتیک‌هایی که برادران پدافند هوایی ارتش و سپاه تحت کنترل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) اتخاذ می‌کنند بیشترین انطباق را با دکترین عملیاتی نیرو‌های مسلح ما دارد.
 
 
انتهای پیام/