شهرخبر

بیشترین ارزش معاملات سهام (۲۰ مهر) / یهبود نسبی ارزش معاملات در چهارمین روز هفته

امروز معامله‌گرها ۲۲۰میلیارد تومان سهام پالایش نفت اصفهان خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه محصولات شیمیایی تعلق داشت و ۴.۷درصد از کل سهام سیمان‌ سفید نیریز معامله شد.

اقتصاد آنلاینسهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود پنج هزار و ۴۶۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «شپنا»، «لپارس»، «شبندر»، «فجهان» و «زاگرس» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در چهارمین روز هفته معادل ۲۲۰میلیارد تومان سهام پالایش نفت اصفهان دست به دست شد، پارس‌ الکتریک پس از معاملاتی به ارزش ۲۱۰میلیارد تومان دوم شد و سهام پالایش نفت بندرعباس نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «محصولات شیمیایی» تعلق داشت به طوری که ۸۳۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات ۶۳۰میلیارد تومانی دوم شد و «فرآورده‌های نفتی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۴.۷درصد از کل سهام سیمان‌ سفید نیریز (سنیر) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۴.۹درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در هفت سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۴۳نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

بیشترین ارزش معاملات 00.07.20

رتبه بندی ارزش معاملات 00.07.20.gif