شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#شورای شهر

چمران: زمان صدور پروانه ساختمان بیش از یک‌سال زمان می‌برد!


چمران: زمان صدور پروانه ساختمان بیش از یک‌سال زمان می‌برد!

رئیس شورای شهر اسلامی تهران با اشاره به اینکه زمان صدور پروانه ساختمان بیش از یک‌سال زمان می‌برد، گفت: به‌زودی این زمان کاهش پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ مهدی چمران در پایان پانزدهمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ابتدای جلسه امروز شربیانی عضو شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور به موضوعات مختلف اشاره کرد، همچنین با زبان آذری به موضوع آذربایجان پرداخت.

وی افزود: همچنین دعوتی شده بود از مدیرعامل سازمان آب و فاضلاب استان تهران و شهر تهران چرا که اینجا شورای شهر تهران است و همه مدیران می‌بایستی در شورا حضور پیدا کنند تا بتوانیم با تعامل و همکاری بیشتر با بخش‌های مختلف به نتایج بهتری برسیم.

چمران ادامه داد:‌ در جلسه امروز به طرح الزام شهرداری به اصلاح فرآیندها و سامانه شهرسازی با رویکرد کاهش زمان صدور پروانه و گواهی‌های ساختمانی پرداخته شد که البته یک فوریت این طرح در جلسات قبل به تصویب رسیده بو و در جلسه امروز نیز اعضا پیشنهادات و نظرات خود را مطرح کردند و طرح به تصویب رسید.

رئیس شورای شهر تهران گفت: بنابر اعلام شهروندان فرآیند صدور پروانه بیش از یک‌سال زمان می‌برد البته معاونت شهرسازی اعلام کرد که از ماه‌های گذشته اقداماتی را برای تسهیل صدور پروانه انجام دادند و تا زمان 3 ماه آتی به نتیجه برسیم.

چمران افزود: قرار شد شهرداری در یک بازه زمانی 3 ماهه لایحه مربوطه را به شورا ارائه کند.

انتهای پیام/