شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#تحریم‌ها#وزیر کشور

وزیر کشور:

در نقطه «جهش و پرش» هستیم/ ‌به ‌«همدلی و همسویی» مدیران نیاز داریم/ حتما بر تحریم‌ها پیروز می‌شویم

وزیر کشور: در نقطه "جهش و پرش" هستیم / ‌به ‌"همدلی و همسویی" مدیران نیاز داریم/ حتما بر تحریم‌ها‌ پیروز می‌شویم

وزیر کشور گفت: هم‌اکنون به رغم خواست دشمن و به کوری چشم بدخواهان نظام در نقطه جهش و پرش هستیم و باید دست در دست هم گام های بلندی برای ساختن دولت اسلامی برداریم.

به گزارش مشرق،‌ احمد وحیدی در مراسم تکریم ‌و معارفه ‌استاندار جدید استان زنجان ‌با بیان اینکه تغییر مدیریتی فضایی جدید برای بهره گیری از ایده ها و فکرهای جدید است، اظهار داشت: باید با کار و همت جمعی نشان دهیم که می توانیم توسعه و پیشرفت را با اتکا به توان داخلی پیش ببریم و همه دسیسه های دشمنان را خنثی و نقش برآب کنیم.

وزیر ‌کشور  ایستادگی ملت ایران در مقابل تحریم‌ها، تهدیدها و فشارهای دشمنان را بی‌نظیر و بهت‌آور توصیف کرد و افزود: دولت سیزدهم به اراده الهی و خواست مردم در جایگاه خدمتگزاری قرار گرفته و باید نشان دهد که ما حتماً می‌توانیم بر دشمن ستمگر پیروز شویم.

وی با بیان اینکه امروز دل‌های مشتاقان عالم به ما رو کرده است، تصریح کرد: تصور دشمن این بوده است که در جبهه اقتصاد ما را به زانو درآورد، اما از پس همه تلاش‌های ناموفق آنها مردم تصمیم گرفتند به کسی رای بدهند و کسی را انتخاب کنند که حرفش این است که نیازی به غرب نداریم و خودمان با عنایت الهی و اراده های مستحکم راه خود را می‌پیماییم و این نقطه عطف مهم و حرکت ملت ما به سمت بالاست.

وحیدی مسئولیت مدیران را تحقق عملی خواست اصلی ملت در حفظ ارزش‌ها علیرغم جنگ اقتصادی دشمنان دانست و گفت: در شرایط بسیار حساسی قرار داریم و ما محکوم به پیروزی در جنگ اقتصادی دشمنان هستیم زیرا مسیر ظهور در گذر از این گردنه‌هاست.

وی با اشاره به اینکه در عصر ظهور قرار داریم و برای آن باید خود را آماده کنیم، تصریح کرد: شهدا زمینه این ظهور را فراهم می کنند و در نظامی هستیم که تحت هدایت رهبری عظیم الشان حرکت و در فضایی تنفس می کنیم که امام زمانی است.

وزیر کشور اظهار داشت: تلاش زیادی صورت می‌گیرد که ملت ایران به امور دیگری مشغول شود و جنگ فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، رسانه ای و اقتصادی و همه جنگها برای منحرف کردن ما از مسیر اصلی است، اما ملت ما نشان داد که در مسیر خود مستحکم است و ظهور را با تمام وجود می‌طلبد و برای آن شهید می‌دهد.

وی با بیان اینکه جنگ نرم دشمن برای به اسارت درآوردن کشور و جنگ روانی علیه مردم کشورمان کارساز و موثر نبود و ترسی در دل ملت ما ایجاد نکرد، گفت: ملت تصمیم خود را گرفت و یک بار دیگر نشان داد که در تحقق ارزش‌های عظیم این مکتب الهی مصمم است و این مسئولیتی بس سنگین برای همه به خصوص کسانی است که در جایگاه مسئولیت هستند.

وحیدی خاطرنشان کرد: ملت با همان شعارهای اصیل و با حفظ ارزش‌ها و اراده های مستحکم به جنگ توطئه‌های گوناگون دشمنان از جمله توطئه اقتصادی می‌رود و در این جنگ پیروز می‌شود و این پیام مردم انقلابی ایران به جهانیان است.

وی تاکید کرد: ملت ما در این عرصه نیز باید به پیروزی برسد و این شاید یکی از قله‌های نهایی و به تعبیری یکی از گردنه‌های نهایی باشد که اگر از آن بگذریم در اوج قله قدرت قرار می‌گیریم و دشمن به کل از شکست ملت ایران ناامید می‌شود.

وزیر کشور تصریح کرد: اکنون که دولت سیزدهم به خواست ملت شهیدپرور در جایگاه خدمتگزاری قرار گرفته است، باید نشان دهیم که ما می توانیم بر دشمن خبیث و ستمگر پیروز شویم و این اراده باید در جای جای جغرافیای این کشور مقدس تجلی یابد.

وحیدی با اشاره به افتخارات استان زنجان در حوزه‌های مختلف، گفت: این استان با لقب ارزشمند "پایتخت شور و شعور حسینی" باید محل و الگویی برای این پیروزی بر دشمن و آزادی و سرافرازی باشد.

وی با بیان اینکه نخستین و مهم‌ترین پتانسیل این استان، ظرفیت معنوی آن است، تاکید کرد: تغییرات مدیریتی در استان باید منشا تحول و جهش به سوی توسعه و رشد باشد و وجود منابع طبیعی و انسانی در زنجان نشانگر توانایی آن در تبدیل شدن به الگو در بسیاری از حوزه هاست.

وحیدی با بیان اینکه اقدامات بسیار بزرگی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در این استان انجام شده است که قابل مقایسه با قبل آن نیست، گفت: هم‌اکنون به رغم خواست دشمن و به کوری چشم بدخواهان نظام در نقطه جهش و پرش هستیم و باید دست در دست هم گام های بلندی برای ساختن دولت اسلامی برداریم.

وی در ادامه گفت: تغییرات مدیریتی در استان باید منشا تحول و جهش به سوی توسعه و رشد باشد و وجود منابع طبیعی و انسانی در زنجان نشانگر توانایی آن در تبدیل شدن به الگو در بسیاری از حوزه ها نظیر مقابله با فساد و فقر است.

وحیدی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به تبیین  ویژگی‌ها و شاخصه های دولت اسلامی پرداخت و گفت: دولتی که تبعیض، رشوه و فساد در آن راه ندارد، هر مسئولی خود را خادم مردم می‌داند، همه نیت‌ها الهی است و همه کار و تلاش می‌کنند و از تنبلی به دورند، دولتی که منابع را ضایع نمی‌کند و از اسراف و تبذیر به دور است و ارزش ها در آن حرف اول را می زند یک دولت اسلامی است.

وی گفت: در دولت اسلامی جامعه اسلامی آماده تحقق می شود و تمدن اسلامی شکل می‌گیرد. لذا باید گام‌های بلندتری برداریم تا در تمدن نوین اسلامی زمینه ظهور را فراهم کنیم.

وزیر کشور تاکید کرد: نیازمند همدلی و همسویی مدیران هستیم تا این آرمان های بلند برای وفاق اجتماعی، انسجام اجتماعی و رفاه مردم فراهم شود.

‌وحیدی درخصوص ظرفیت‌ها و توانمندی های مدیریتی استاندار جدید؛ گفت: آقای  افشارچی انسانی فرهیخته، دانشمند، اهل علم و دانش است که با استفاده از ظرفیت های استان و ارتباط صمیمانه با مردم در جهت رشد و توسعه استان تلاش خواهد کرد تا به قله های درخشان پیروزی برسیم.

‌وحیدی در پایان از خدمات فتح ا... حقیقی، استاندار قبلی زنجان قدردانی  و برای ایشان آرزوی توفیق کرد.

منبع: تسنیم