شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#انتخابات شوراها#مجلس

نجابت در صحن مجلس:

حق‌الزحمه ناظران انتخابات شوراها هنوز پرداخت نشده است

حق‌الزحمه ناظران انتخابات شوراها هنوز پرداخت نشده است

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: هنوز حق الزحمه ناظران انتخابات شوراها پرداخت نشده است که نشان می‌دهد هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات از کارآمدی لازم در وصول این مطالبات برخوردار نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، روح‌الله نجابت در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۲۰ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، گفت: امروز گزارش دیوان محاسبات در مورد تفریغ بودجه سال ۹۹ را در دستور کار داشتیم. از دولت، مجلس، قوه قضائیه و دستگاه های حاکمیتی استدعا دارم فرصت همگرایی نیروهای توانمند کشور برای حل مشکلات مردم را قدر بدانند.

وی تصریح کرد: ما باید تلاش کنیم مشکلات بودجه را حل کنیم چرا که اخبار خوبی برای بودجه ۱۴۰۱ به گوش نمی رسد، انتظار داریم تحول و تغییر محسوسی در این بخش ایجاد شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: هنوز حق الزحمه ناظران انتخابات شوراها پرداخت نشده است که نشان می دهد هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات از کارآمدی لازم در وصول این مطالبات برخوردار نیست.

نجابت گفت: انتظار داریم هرچه سریع تر وزیر آموزش و پرورش معرفی شود. استاندار فارس نیز که به تازگی مشغول به کار شده و معتقد به استفاده از نیروهای جوان است، باید در به کارگیری نیروهای گام دومی در سطح این استان کوشا باشد.