شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#قبال

سرشبکه های اصلی رژیم صهیونیستی در منطقه را زیر ضربه قرار داده ایم

سردار نیل‌فروشان گفت: رژیم صهیونیستی خیلی از اقدامات تروریستی خود در قبال ایران را به‌دلیل پاسخ‌های بموقعی که به آنها داده و سرشبکه های اصلی آن‌ها در منطقه را زیر ضربه قرار داده‌ایم متوقف کرده‌ است.

معاون عملیات سپاه

به گزارش همشهری آنلاین معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت وگو با تسنیم گفت: به‌عنوان کسی که سالهاست تحولات رژیم اشغالگر قدس را رصد می‌کند می گویم که پایه های این رژیم متزلزل شده و در حال فروپاشی است و سران این رژیم هم به همین نتیجه رسیده‌اند و تمام تلاش آن‌ها بر این است تا زمان فروپاشی خود را به تاخیر بیاندازد. این رژیم اشغالگر در جنگ 12روزه حریف یک قسمت کوچکی از جبهه مقاومت با عرض و عمق بسیار کم در نوار غزه نشد لذا اصل موضوع تهدید اسرائیل علیه ما ارزش تفکر و صحبت کردن هم ندارد که ما بشینیم و فکر کنیم که کشوری با عمق و جمعیت کم بخواهد کشور با عظمتی مانند جمهوری اسلامی ایران را تهدید کند.

وی افزود: امروز رژیم اشغالگر قدس با شکاف های متعدد اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی روبرو است و تمام تلاش خود را می‌کند تا موجودیتش را حفظ و خود را سرپا نگه دارد و اگر این شکاف ها بر هم منطبق شوند این رژیم فرو خواهد پاشید. مردمی که از سراسر دنیا به صورت قرضی به سرزمین فلسطین اشغالی آمده اند به امید آرامش و کسب یک زندگی آرام به رژیم‌صهیونیستی روی آورده‌اند اما، آیا این رژیم در این سال‌ها توانسته است یک زندگی آرام برای آنها فراهم کند؟ به همین دلیل در حوزه تهدیدات سخت فکر کردن به تهدید رژیم صهیونیستی چیزی شبیه طنز است.

سردار نیل فروشان گفت: یکی از نقشه‌های جایگزین آمریکا در منطقه درگیرکردن ایران با گروهک‌های متعدد تروریستی در مرزهای مختلف کشور است. در منطقه اقلیم کردستان عراق، نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدرتمندانه به تهدیدات گروهک‌ها پاسخ داد و این موضوع را نیز به صراحت اعلام کرد که حضور گروه‌های تروریستی در اقلیم کردستان و ایجاد تهدید برای امنیت جمهوری اسلامی ایران از این منطقه برای ما قابل تحمل نیست.

البته ما با دولت اقلیم کردستان مشکلی نداریم آنها دوستان ما در زمان سختی و مشکلات بودند و این دوستی دوطرفه بوده و ما نیز کمک‌های بسیاری به آنها کرده‌ایم و بر اساس همین رفاقت نیز از آنها توقع داریم که نگذارند گروهک‌های تروریستی ضد انقلاب جایگاه و پایگاه‌هایی در اقلیم کردستان عراق برای فعالیت علیه ما داشته باشند. برای همین موضوع هم ما عملیات کردیم و مقرهای گروهک‌های تروریستی را منهدم کردیم و قطعاً این موضوع ادامه خواهد داشت.