شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ریاست جمهوری#رئیس جمهور

تلاش معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در راستای ارتقای اصلاح سبک زندگی


تلاش معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در راستای ارتقای اصلاح سبک زندگی

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: واگذاری مسئولیت‌های مختلف به زنان به عنوان محور خانواده و توجه به جایگاه‌های آنها، از اشارات مهم امام خمینی رحمه‌الله‌علیه است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در همایش بانوان فرهنگ‌یار، طی سخنانی با گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی، گفت: از دهه هفتاد تا به حال فعالیت‌های مناسبی در جهت برای به‌کارگیری بانوان در نیروی انتظامی انجام شده و این قشر از جامعه در بخش‌های مختلف و تخصص‌های گوناگون وارد فعالیت شده‌اند.

خزعلی از حضور زنان در بخش‌هایی مربوط به مباحث روانشناسی و جامعه‌شناسی تقدیر و ابراز امیدواری کرد که این کار،‌ زمینه حل مشکلات و مسائل خانواده‌ها و کودکان باشد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با تأکید بر ضرورت بها دادن به بانوان در بخش‌های مختلف در راستای اصلاح سبک زندگی، ‌اظهار داشت: واگذاری مسئولیت‌های مختلف به زنان به عنوان محور خانواده و توجه به جایگاه‌های آنها، از اشارات مهم امام خمینی رحمه‌الله علیه است. چنانکه می‌فرمودند قرآن انسان‌ساز است و زنان نیز انسان‌ساز هستند؛ همان طور که نمونه‌هایی را در دفاع مقدس دیدیم که بانوان در نقش‌های مختلف عمل موفقیت‌آمیزی داشتند.

 

 

خزعلی با قدردانی از پلیس راهور، گفت: در این بخش نیز به اهمیت نقش زنان توجه شده که قابل تقدیر و تشکر است که از زنان در بحث کاهش آسیب‌ها بهره مند شده‌ایم.

او همچنین به لزوم کنش‌گری مناسب جمعی اشاره و ابراز داشت: به منظور کنش‌گری مناسب جمعی در مرحله نخست لازم است که پژوهش‌هایی صورت گیرد و در مرحله دوم، آموزش‌دهی وسیع و در مرحله آخر، اجرای آن را باید عملیاتی کرد.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: این نقش بزرگ بر عهده بانوان است؛ بانوان ما از یک سو خودشان باید آموزش ببیند و بعد از آن به عنوان محور اصلی خانواده به فرزندانشان آموزش‌های لازم را دهند.

خزعلی در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد که زنان قدر توانمندی، استعداد و این ظرفیت را بدانند و برای بالا بردن سطح فکر جامعه اقدام کنند. چراکه خوشحالیم از مسیری که آغاز شده و معاونت امور زنان و خانواده در حد توان خود یاری‌گر این مهم خواهد بود.

انتهای پیام/