شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#روابط عمومی

برای ترویج فرهنگ صلح و سازش؛

شبکه قرآن از عموم مردم برای حضور در یک برنامه تلویزیونی دعوت کرد

شبکه قرآن از عموم مردم  برای حضور در یک برنامه تلویزیونی دعوت کرد

روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما از همه خانواده‌های ایرانی دعوت می‌کند در صورت تمایل به تماشای حضوری یک برنامه تلویزیونی متفاوت از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۷۱۱ ثبت نام کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما؛ برنامه تلویزیونی ارحام که با ساختاری متفاوت زمینه سازش بین طرفین یک اختلاف را فراهم می‌کند در ۵۰ قسمت ۶۰ دقیقه‌ای ضبط خود را از نیمه دوم مهرماه آغاز می‌کند. روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما از همه خانواده‌های ایرانی دعوت می‌کند در صورت تمایل به تماشای حضوری یک برنامه تلویزیونی متفاوت از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۷۱۱ ثبت نام کنند.

برنامه تلویزیونی ارحام تلاش می‌کند با ترویج فرهنگ صلح و سازش به کاهش تنش‌های خانوادگی و اجتماعی کمک کند. هر برنامه ظرفیت حضور ۱۵۰ نفر را به عنوان تماشاگر دارد که به دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی حداکثر ۶۰ نفر برای هر برنامه دعوت می‌شوند.

تمامی خانواده‌های علاقمند به تماشای حضوری این برنامه در استودیو می‌توانند نام و نام خانوادگی خود و همراهانشان را از طریق سامانه ۳۰۰۰۰۷۱۱ ثبت کنند تا با تماس و هماهنگی عوامل برنامه به استودیوی ضبط دعوت شوند. حداقل ۱۸ سال سن، همراه نداشتن تلفن همراه، الزام به استفاده از ماسک و رعایت حجاب و پوشش مناسب از جمله شرایط حضور خانواده‌ها در این برنامه است.