شهر خبر

سردار نیلفروشان: سرشبکه‌های اصلی اسرائیل در منطقه را زیر ضربه بردیم

کدخبر: 446777
سردار نیل فروشان گفت: پیش‌بینی می‌کنم زمانی فرا می‌رسد که رژیم صهیونیستی بدون هیچ اقدام نظامی فرو می‌پاشد و توفیق لشکرکشی برای نابودی این رژیم از محور مقاومت سلب شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، سردار نیل فروشان، معاون عملیات سپاه پاسداران در پاسخ به سوالی مبنی بر آنکه آیا اسرائیل توانایی تهدید سخت ما را دارد، گفت: به‌عنوان کسی که سالهاست تحولات رژیم اشغالگر قدس را رصد می‌کند می گویم که پایه های این رژیم متزلزل شده و در حال فروپاشی است و سران این رژیم هم به همین نتیجه رسیده‌اند و تمام تلاش آن‌ها بر این است تا زمان فروپاشی خود را به تاخیر بیاندازد.

وی ادامه داد: این رژیم اشغالگر در جنگ 12روزه حریف یک قسمت کوچکی از جبهه مقاومت با عرض و عمق بسیار کم در نوار غزه نشد لذا اصل موضوع تهدید اسرائیل علیه ما ارزش تفکر و صحبت کردن هم ندارد که ما بشینیم و فکر کنیم که کشوری با عمق و جمعیت کم بخواهد کشور با عظمتی مانند جمهوری اسلامی ایران را تهدید کند.

سرشبکه‌های اصلی اسرائیل در منطقه را زیر ضربه بردیم

وی گفت: در حوزه جنگ نیمه‌سخت از آنجایی که ذات و شاکله رژیم اشغالگر قدس با تروریسم دولتی شکل گرفته است ممکن است آنها یک دزدی یا ترور کوری هم انجام بدهند اما این نشانه قدرت نیست اگر در سطح کلان به موضوع نگاه کنیم درمی‌یابیم که این رژیم اشغالگر در حال دست و پا زدن برای بقای خود است و تمامی راهبردها و تاکتیک های خود را در این حوزه متمرکز کرده است.

سردار نیل فروشان خاصر نشان کرد: پیش‌بینی می‌کنم زمانی فرا می‌رسد که رژیم صهیونیستی بدون هیچ اقدام نظامی فرو می‌پاشد و توفیق لشکرکشی برای نابودی این رژیم از محور مقاومت سلب شود.

وی با بیان آنکه امروز رژیم اشغالگر قدس با شکاف های متعدد اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی روبرو است و تمام تلاش خود را می‌کند تا موجودیتش را حفظ و خود را سرپا نگه دارد و اگر این شکاف ها بر هم منطبق شوند این رژیم فرو خواهد پاشید، گفت: مردمی که از سراسر دنیا به صورت قرضی به سرزمین فلسطین اشغالی آمده اند به امید آرامش و کسب یک زندگی آرام به رژیم‌صهیونیستی روی آورده‌اند اما، آیا این رژیم در این سال‌ها توانسته است یک زندگی آرام برای آنها فراهم کند؟  به همین دلیل در حوزه تهدیدات سخت فکر کردن به تهدید رژیم صهیونیستی چیزی شبیه طنز است.

معاون عملیات سپاه بیان کرد: در حوزه تهدیدات نیمه‌سخت هم وقتی با اقدامات مقابله به مثل مواجه شوند متوجه خواهند شد که در این عرصه نیز نمی‌توانند جولانگاهی داشته باشند لذا خیلی از اقدامات تروریستی خود در قبال ایران را به دلیل پاسخ های به موقعی که جمهوری اسلامی به آنها داده و سرشبکه های اصلی آن ها در منطقه را زیر ضربه قرار داده است متوقف کرده‌اند.