شهر خبر

رضا قوچان‌نژاد:

تیم ملی ایران به کره نشان دهد خبری از امتیاز در تهران نیست

تیم ملی ایران به کره نشان دهد خبری از امتیاز در تهران نیست

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به احساس خوب خود از بازی با کره جنوبی گفت: آنها سال‌هاست که ما را نبرده‌اند. کره جنوبی در سخت‌ترین شرایط با ما بازی می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در حالی امروز به مصاف کره جنوبی در ورزشگاه آزادی می‌رود که ملی پوشان فوتبال ایران در ۱۰ سال گذشته هیچ بردی را مقابل ایران کسب نکردند.

یکی از مهم‌ترین پیروزی‌های ایران مقابل کره جنوبی مربوط به دور برگشت انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ بود که در آن دیدار ملی پوشان فوتبال ایران با تک گل رضا قوچان نژاد توانستند حریف قدرتمند خود را شکست داده و به جام جهانی صعود کنند.

رضا قوچان نژاد در گفتگو با برنامه «سلام صبح بخیر» درباره دیدار با کره جنوبی گفت: وقتی اسم بازی با این تیم می‌آید حس خوبی پیدا می‌کنم. اتفاقات خوبی برای خودم و تیم ملی ایران و وطن در بازی که ۷ سال پیش انجام دادیم دوباره در ذهنم مرور می‌شود.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: آنها سال هاست که ما را نبرده‌اند. کره جنوبی در سخت‌ترین شرایط با ما بازی می‌کند. تیم ملی ایران در حال حاضر خیلی خوب است و اعتماد به نفس بسیار بالایی دارد.

او تاکید کرد: اگر تیم ملی مثل همیشه بازی کند نتیجه خیلی خوبی مقابل کره جنوبی خواهد گرفت مخصوصا به این دلیل که در یک ریتم خوب قرار داریم و بازی‌ها پشت سر هم انجام می‌شود.

قوچان نژاد ادامه داد: امیدوارم بازیکنان تیم ملی ایران از دقیقه اول با فشار روی حریف و اعتماد به نفس بالا بازی کنند و به کره ای ها بگویند که هیچ خبری در تهران نیست و سه امتیاز برای ایران است. امیدوار هستم رکورد خود را بهبود ببخشیم.