شهر خبر

غراب: بازیکنان امارات باید از اشتباهات بازی با ایران برابر عراق اجتناب کنند


غراب: بازیکنان امارات باید از اشتباهات بازی با ایران برابر عراق اجتناب کنند

کارشناسان فوتبال امارات درباره اهمیت دیدار تیم ملی این کشور برابر عراق صحبت کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه البیان امارات، حمدان العبدولی، سرپرست باشگاه الفجیره درباره بازی امشب تیم ملی فوتبال امارات برابر عراق در دور چهارم گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا گفت: بازی امشب امارات نیازمند 11 جنگنده است و یک دوراهی محسوب می‌شود. ما منتظر خوشحالی و ثبت نخستین پیروزی امارات هستیم.

وی افزود: از بازیکنان امارات می‌خواهم در طول بازی برابر عراق تمرکز داشته باشند و از اشتباهات شکست اخیر با ایران اجتناب کنند. همچنین باید تمامی خواسته‌ها و برنامه‌های تاکتیکی کادر فنی امارات توسط بازیکنان در زمین رعایت شوند.

محمد مطرب غراب، دیگر کارشناس فوتبال امارات نیز اظهار داشت: امروز زمان مناسبی برای طرح موارد منفی بازی اخیر برابر ایران و زیر سوال بردن بازیکنان نیست. ما باید به بازیکنان انگیزه دهیم و از آنها حمایت کنیم. ابتدا باید اعتماد بازیکنان را برگردانیم و بازی امروز با توجه به توانمندی بازیکنان امارات خیلی دشوار نیست.

تیم ملی فوتبال امارات امشب در خانه میزبان عراق خواهد بود. در دو دیدار دیگر این گروه ایران به مصاف کره جنوبی می‌رود و سوریه و لبنان رو در روی هم قرار می‌گیرند.

در جدول رده‌بندی گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا ایران با 9 امتیاز صدرنشین است. کره جنوبی (هفت امتیاز)، امارات (دو امتیاز)، لبنان (دو امتیاز)، عراق (دو امتیاز) و سوریه (یک امتیاز) هم رتبه‌های دوم تا ششم جدول را در اختیار دارند.

 

 

انتهای پیام/