فاطیما بهارمست یکی از بازیگران خوب ایرانی است. مبنع این تصویر اینستاگرام فاطیما بهارمست است. فاطیما بهارمست هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از فاطیما بهارمست  را ملاحظه می‌کنید.

فاطیما بهارمست

 

فاطیما بهارمست حضور در دنیای هنر را از سن کودکی و زمانی که تنها 6 یا 7 سال داشت آغاز کرد و با اجرای برنامه کودک در کنار عمو پورنگ یا همان داریوش فرضیایی به دنیای هنر معرفی شد.

این بازیگر کشورمان دیپلم کارگردانی سینما دارد و مدرک کارشناسی تئاتر را از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گرفته است.

فاطیما بهارمست در سریال از سرنوشت

سریال از سرنوشت به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان سال 98 روی آنتن شبکه دو سیما رفت و سه فصل از این سریال ساخته شد.

نقطه عطف کارنامه بازیگری فاطیما بهارمست مربوط به حضور او در سریال از سرنوشت است که از فصل دوم به این سریال پیوست و در فصل سه هم به ایفای نقش پرداخت.

این بازیگر جوان در سریال از سرنوشت بازیگر نقش نغمه دختر پوران از آشناهای هاشم است که دلباخته هاشم میشود و قرار ازدواجشان هم گذاشته میشود.

فاطیما بهارمست در این سریال بازیگر نقش دارا حیایی یا همان هاشم است که به خوبی توانسته از عهده ایفای این نقش برآید و اغلب مخاطبان تلویزیون او را با کاراکتر نغمه به خوبی می شناسند.

این بازیگر کشورمان در سریال از سرنوشت در کنار هنرمندان زیادی به ایفای نقش پرداخت که برخی از آنها عبارتند از:دارا حیایی، کیسان دیباج، علیرضا آرا، مائده طهماسبی، فریبا نادری، پوریا پورسرخ، لیلا بلوکات، مجید واشقانی، حسین پاکدل، مهدی صبایی و... .