شهر خبر

بهترین رستوران‌های ایرانی در دبی کدامند؟

بهترین رستوران‌های ایرانی در دبی کدامند؟

 امروزه دبی به عنوان یکی از توریستی‌ترین شهرهای خاورمیانه به شمار می‌رود و گردشگران بسیاری از سراسر جهان به آن سفر می‌کنند. ایرانیان نیز از این قاعده مستثنی نیستند و بنا به دلایل متعددی مانند آسان بودن شرایط سفر و مسافت کم از تورهای دبی استقبال می‌‌کنند.

خورد و خوراک از بخش‌های مهم سفر محسوب می‌شود که تجربه سفر را برایتان لذتبخش‌تر می‌کند. مسافران در برابر خورد و خوراک رویکردهای مختلفی دارند؛ بعضی عاشق تجربه ذائقه‌های جدید هستند و عده‌ای دیگر طعم غذاهای خودشان را ترجیح می‌دهند و از امتحان کردن غذاهای جدید بیزارند. جزو هر کدام از این دو دسته باشید، رستوران‌های دبی گزینه‌های متناسب با سلیقه شما خواهند داشت. در کنار غذاهای محلی و فست فود، رستوران‌ های ایرانی دبی برای آن دسته از افرادی که غذاهای ایرانی را با هیچ چیز عوض نمی‌کنند هم پیدا می‌شود که در این متن تعدادی از آنها را همراه با آدرس و شماره تماسشان معرفی می‌کنیم.

رستوران شبستان دبی

  • آدرس: نهر دبی، رستوران رادیسون بلو، طبقه دوم
  • شماره تماس: 97142227171+
  • صفحه اینستاگرام رستوران شبستان: [email protected]

در نزدیکی نهر دبی و داخل هتل 5 ستاره رادیسون بلو یکی از بهترین رستوران های ایرانی در دبی به نام شبستان دیده می‌شود. این رستوران به طور تخصصی فقط غذاهای ایرانی کار می‌کند و در منوی آن علاوه بر انواع کباب‌ها وخورش‌های معروف‌ ایرانی غذا، پیش غذا و دسرهای محلی ایرانی هم دیده می‌شود. همچنین پخش موسیقی سنتی ایرانی به صورت زنده از دیگر ویژگی‌های رستوران شبستان است.

رستوران های ایرانی دبی
رستوران شبستان؛ از بهترین رستوران های ایرانی در دبی

رستوران انار دبی

یکی از رستوران‌های لوکس و شناخته شده ایرانی در دبی، رستوران انار است که علاوه بر غذاهای لذیذ و با کیفیت، دکوراسیون جذابی هم دارد. در رستوان انار غذاها به صورت حلال تهیه می‌شود و برای گیاه‌خواران هم امکان سفارش غذاهای وگن وجود دارد. رستوران انار از رستوران‌های لوکس و گران قیمت ایرانی در دبی محسوب می‌شود.

رستوران انار دبی
رستوران انار از معروف ترین رستوران های ایرانی دبی

رستوران ایرانی بهار دبی

  • آدرس: دبی مارینا، خیابان الثوایب
  • شماره تماس: 97142785555+
  • صفحه فیسبوک رستوران بهار: [email protected]

رستوران ایرانی بهار در منطقه دبی مارینا از آن دست رستوران های ایرانی دبی است که نه تنها میان گردشگران ایرانی، بلکه در بین ساکنین بومی دبی و دیگر گردشگران خارجی هم شناخته شده است. رستوران ایرانی بهار همانند سایر لیست رستوران های ایرانی در دبی که در این مطلب گردآوری شده‌اند، از با کیفیت‌ترین و درجه یک ترین رستوران‌های ایرانی این شهر بشمار می‌رود. رستوران بهار دو فضای باز و بسته با چشم‌اندازهای زیبایی به مناظر اطراف دارد.

رستوران ایرانی دبی
 رستوران بهار، از بهترین رستوران ایرانی در دبی

رستوران انیگما دبی

اگر طی سفر خود محدودتی بابت هزنیه‌های سفر و رستوران‌گردی ندارید، انیگما را می‌توان بهترین رستوران ایرانی در دبی نامید. رستورانی که در فضایی با دکوراسیون بسیار لوکس، غذاهای ایرانی باکیفتی را در شیک‌ترین حالت ممکن سرو می‌کند. سرآشپز این رستوران آقای منصور معماریان است، نخستین آشپز ایرانی که موفق به کسب ستاره میشیلن شده و از معروف‌ترین سرآشپزهای ایرانی است.

رستوران انیگما دوبی
 رستوران انیگما، بهترین رستوران ایرانی در دبی

رستوران شایان دبی

  • آدرس: دیره الغُرَیر سنتر
  • شماره تماس رستوران شایان: 97142933000+

رستوران شایان یکی دیگر از رستوران‌ های لوکس و درجه یک ایرانی در دبی است که دکوراسیون قابل قبول و غذاهای بسیار باکیفیتی دارد. قیمت‌های رستوران ایرانی شایان هم اقتصادی نیست و برای یک دست چلوکباب کوبیده باید 100 درهم هزینه کنید. رستوران شایان در سایت تربپ ادوایزر به عنوان یکی از 10 رستوران ایرانی برتر در دبی معرفی شده است.

رستوران شایان دبی
رستوران شایان از بهترین رستوران های دبی 

رستوران دانیال دبی

  • آدرس: خیابان شیخ زاید، مازایا سنتر
    شماره تماس: 97143214555+
  • صفحه اینستاگرام رستوران دانیال: [email protected]

رستوران دانیال یکی دیگر از بهترین رستوران های ایرانی در دبی است که برخلاف بسیاری از موارد این لیست، غذاهایی با قیمت اقتصادی‌تر دارد. رستوران دانیال به صورت بوفه‌ای است و علاوه بر غذاهای ایرانی، برخی از غذاهای محبوب دیگر کشورها هم در آن دیده می‌شود، هرچند غالب غذاهای رستوران دانیال دبی ایرانی است و همه خوراک‌ها به صورت حلال سرو می‌شوند.

رستوران دانیال دبی
رستوران دانیال از معروف ترین رستوران های ایرانی دبی

رستوران ایران زمین

  • آدرس: دبی داون تاون، نزدیکی برج خلیفه و عرب مال
    شماره تماس: 97144329661+
  • صفحه اینستاگرام رستوران ایران زمین: [email protected]

اگر عاشق کباب‌های ایرانی هستید و  در عین حال نمی‌خواهید در دبی مبلغ زیادی برای صرف یک وعده ناهار یا شام خرج کنید، نگاهی به کافه رستوران ایران زمین بیندازید. رستورانی که با قیمت‌های رقابتی نسبت به دیگر رستوران های ایرانی دبی، کیفیت و قیمت مناسبی دارد. کافه رستوران ایران زمین از سال 2003 تا کنون در دبی فعال است و سه شعبه مختلف در این شهر دارد.

رستوران ایران زمین
 رستوران ایران زمین، از بزرگ ترین رستوران های ایرانی دبی

رستوران شهرزاد

  • آدرس: کرنیش دیره، نزدیک ایستگاه مترو نخل دیره
  • شماره تماس: 97143172221+
  • صفحه اینستاگرام رستوران شهرزاد: [email protected]

از دیگر رستوران‌ های ایرانی در دبی که می‌توان با هزینه مناسب غذاهای با کیفیت ایرانی را در محیطی دنج میل کرد، رستوران شهرزاد است. این رستوران به طور تخصصی از پیش غذا گرفته تا دسر به تهیه و طبخ غذاهای ایرانی مشغول است و در کنار آن برخی از محبوب‌ترین غذاهای فرنگی هم سرو می‌شود.

رستوران شهرزاد
 رستوران شهرزاد، از رستوران های معروف ایرانی دبی

رستوران فارسی

  • آدرس: شعبه 1: منطقه جمیرا لیک تاورز، ساختمان پارادایس، طبقه 1. شعبه 2: الخلیج التجاری، برج اگزکیوتیو، طبقه همکف
  • شماره تماس: 97144539998+
  • آدرس وب سایت رستوران فارسی: farsi-restaurant.com

آخرین رستوران ایرانی دبی که در این متن به آن اشاره می‌کنیم، رستوران فارسی است که به طور کلی از نظر کیفت غذا، دکوراسیون، برخورد کارکنان، هزینه و... مناسب است. غذای ایرانی در رستوران فارسی بسیار متنوع است و در آن انواع دسر، خورش، کباب و پیش غذاهای مطرح ایرانی پیدا می‌شود.

رستوران فارسی دبی
رستوران فارسی، از بهترین رستوران های ایرانی در دبی

سخن نهایی

همانطور که مشاهده کردید در این مطلب به معرفی شناخته شده‌ترین و بهترین رستوران های ایرانی دبی پرداختیم. تعداد رستوران‌های ایرانی در دبی هم از نظر کیفی و هم کمی پذیرفتنی است و این موضوع با مقایسه بهترین رستوران های ایرانی در ایروان مشخص‌تر می‌شود. در آخر اگر تجربه استفاده از غذاهای ایرانی در دبی را داشته‌اید، خوش حال می‌شویم نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید و به نظرتان نام کدام رستوران ایرانی در این لیست خالی است؟

 

منبع: tripadviser