مهران احدی، کاپیتان سابق تیم‌ ملی تنیس روی میز، درباره عملکرد تیم‌ ملی کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: تیم ملی پینگ پنگ کشورمان در رقابت های آسیایی چه در بخش بانوان و چه در بخش آقایان بسیار خوب ظاهر شدند. مقابل هنگ کنگ بازی خوبی را شاهد بودیم که در نهایت هم یک پیروزی شیرین نصیب تیم‌ ملی ایران شد. هنگ کنگ از نظر رنک در جهان جایگاهی بهتر از ما دارد و برد مقابل آن نشان می‌دهد که ملی‌پوشان در این مدت واقعا تمرین و تلاش کردند و تنیس روی میز کشور پیشرفت کرده است.

او ادامه داد: البته در این مسابقات تیم چین قهرمان جهان حضور نداشت که غیبت او برای تیم ایران یک فرصت بود، خوشبختانه نمایندگان ما از این فرصت به خوبی استفاده کردند و برای نخستین بار مقام پنجم آسیا را به دست آوردند. در بخش بانوان هم اتفاقات خوبی رخ داد و سهمیه جهانی به دست آمد که امیدوارم آنجا هم شاهد حضور پررنگ ملی‌پوشان کشورمان باشیم.

کاپیتان سابق تیم‌ ملی در خصوص شرایط تیم‌ ملی ایران برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: بازی‌های آسیایی هم شرایط خاص خودش را دارد و اصولا جو این مسابقات روی هر ورزشکاری تاثیر می‌گذارد. خوشبختانه دوره قبل تاریخ سازی کردیم و این مساله اعتماد به نفس تیم را بالا برده و از طرفی ملی‌پوشان ما اکثرا در لیگ‌های معتبر دنیا شاغل هستند و به یک پختگی رسیدند. قطعا اگر همین روند ادامه دار باشد و در این فرصت یک ساله‌ تلاش کنیم و برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم، بازهم می‌توانیم در این آوردگاه صاحب مدال شویم.

انتهای پیام/ 3