به‌گزارش برنا؛ «ایران امروز» به تهیه‌کنندگی ساتراپ شجاعی بالا رفتن قیمت سوخت و اثراتش بر اقتصاد جهانی را با حضور سیدحمید حسینی، عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق و علیرضا سلطانی، کارشناس اقتصاد انرژی مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.

کمبود سوخت و بالارفتن قیمت آن در حالی اتفاق می‌افتد که دو کشور دارای بزرگ‌ترین ذخایر نفتی دنیا یعنی ایران و ونزوئلا تحت تحریم‌های ناعادلانه آمریکا قرار دارند و نمی‌توانند به اندازه ظرفیت واقعی خود صادرات داشته باشند.

 لیلا فرامرزی، مجری «ایران امروز» از مهمانان این هفته نظر و پیش‌بینی‌شان را درباره قیمت سوخت‌های فسیلی در ماه‌های آینده جویا می‌شود.

فرامرزی همچنین از حسینی و سلطانی می‌خواهد تا نقطه نظرات خود را درباره سرمایه‌گذاری گسترده ایران در صنایع فرآوری نفت ابراز کنند و از آنها می‌پرسد آیا تحریم‌های آمریکا توانسته است جلوی صادرات نفت ایران را بگیرد و روند آن را متوقف کند؟

برنامه «ایران امروز» به تهیه‌کنندگی ساتراپ شجاعی، سه‌شنبه ساعت 00:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود و بازپخش این برنامه چهارشنبه ساعت 05:00، 12:00 و 16:00، پنج‌شنبه ساعت 07:00 و 19:00 و جمعه ساعت 16:00 روی آنتن خواهد رفت.