شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تلویزیون#گفتگو

در گفتگو با تلویزیون رژیم صهیونیستی مطرح شد:

عزم یک عضو حزب لیکود برای کنار زدن نتانیاهو از ریاست حزب راستگرا

عزم یک عضو حزب لیکود برای کنار زدن نتانیاهو از ریاست حزب راستگرا

یک عضو حزب لیکود در گفتگو با تلویزیون رژیم صهیونیستی به طور علنی از قصد خود برای کنار زدن «بنیامین نتانیاهو» از کرسی ریاست این حزب راستگرا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه هاآرتض، «یولی ادلشتاین» از اعضای پرنفوذ و بلندپایه حزب لیکود روز دوشنبه از قصد خود برای در دست گرفتن سکان رهبری این حزب راستگرا و نشستن بر کرسی ریاست این حزب به جای «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی خبر داد.

ادلشتاین در گفتگو با شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: «درصورت ادامه ریاست نتانیاهو به عنوان رهبر لیکود، حزب ما تا ابد در کنست به عنوان حزب مخالف باقی خواهد ماند».

نتانیاهو به دلیل متهم شدن در چندین پرونده فساد مدت‌هاست که در حال سپری کردن مراحل محاکمه خود است. پرونده‌های نتانیاهو آنقدر سنگین بوده که حتی تا قبل از شکست در آخرین انتخابات رژیم صهیونیستی در سال جاری بارها در دادگاه حاضر و جلسات تفهیم اتهاماتش برگزار شد.

رسانه‌های جمعی اراضی اشغالی در سال‌های گذشته تصاویری بسیاری را از اعتراض شدید صهیونیست‌ها نسبت به غفلت از رسیدگی به پرونده جرایم نتانیاهو توسط دادگاه رژیم صهیونیستی انتشار داده‌اند.