شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فولاد#والیبال

سرمربی فولاد سیرجان: العربی یکی از رقبای اصلی ما است/ کاظمی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت


سرمربی فولاد سیرجان: العربی یکی از رقبای اصلی ما است/ کاظمی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان گفت: همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم العربی تیم بسیار خوبی است و یکی از رقبای اصلی تیم فولاد خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم فولاد سیرجان ایرانیان در سومین دیدار خود در مرحله گروهی بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا امروز (دوشنبه)، با نتیجه سه بر یک العربی اسپورت را شکست داد و در جمع چهار تیم برتر مسابقات قرار گرفت.

سعید رضایی درباره پیروزی شاگردانش مقابل نماینده قطر، گفت: همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم العربی اسپورت تیم بسیار خوبی است و یکی از رقبای اصلی تیم فولاد خواهد بود. خوشبختانه با آنالیز خوب این تیم، توانستیم حریف را شکست دهیم.

سرمربی فولاد سیرجان ایرانیان تصریح کرد: مهمترین بازی ما در ادامه مسابقات، تقابل احتمالی فولاد سیرجان و العربی قطر در بازی پایانی خواهد بود. ان‌شاءالله تمام تمرکز و تلاش تیم را برای بازی بعدی دو تیم در مرحله پایانی خواهیم گذاشت.

وی افزود: نقطه قوت تیم فولاد سیرجان ایرانیان در بازی امروز هماهنگی خوب بازیکنان بود. هرچند در دریافت‌ها عملکرد مناسبی نداشتیم اما در دفاع روی تور و از همه مهم‌تر در سرویس بسیار خوب عمل کردیم تا جایی که کار برای حریف سخت شد.

رضایی در خصوص عملکرد صابر کاظمی امتیاز آورترین بازیکن این دیدار هم گفت: صابر در مسابقه امروز عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت. در ادامه به این بازیکن استراحت خواهیم داد تا در مراحل بالاتر و بازی‌های مهم‌تر به تیم کمک کند.

 

انتهای پیام/