شهر خبر

شورای اروپا تصویب کرد؛

افزوده شدن نام ۸ شهروند روسیه به فهرست تحریم های مربوط به کریمه

افزوده شدن نام ۸ شهروند روسیه به فهرست تحریم های مربوط به کریمه

اتحادیه اروپا با انتشار بیانیه ای رسمی از افزودن نام ۸ تبعه دیگر روسیه به فهرست تحریم های مرتبط با مساله شبه جزیره کریمه خبر داد. 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، اتحادیه اروپا با انتشار بیانیه‌ای رسمی از افزودن نام ۸ تبعه دیگر روسیه به فهرست تحریم‌های مرتبط با مساله شبه جزیره کریمه خبر داد.

بر اساس این گزارش، اتحادیه اروپا همچنین نام «لئونید میخائیلیوک» رئیس سرویس امنیتی فدرال روسیه در شبه جزیره کریمه را نیز در فهرست افراد تحریم شده قرار داد تا تعداد افراد قرار گرفته در فهرست این تحریم‌ها به ۱۸۵ نفر افزایش یابد.

در بیانیه منتشر شده از سوی شورای اروپا به همین مناسبت آمده است: شورا معتقد است که هشت نفر دیگر باید به فهرست اشخاص، نهادها و نهادهای مشمول اقدامات محدود کننده (مربوط به تحریم‌های کریمه) اضافه شوند.

شورای اروپا همچنین تاکید کرده که تمامی این هشت نفر از جمله افراد کلیدی در اجرای قوانین روسیه در خاک کریمه هستند. گفته می‌شود اقدامات محدود کننده یا تحریمی شورای اروپا علیه این افراد شامل مواردی همچون منع تردد به اروپا و ضبط دارایی‌های آنها در حوزه یورو می‌شود.

گفته می‌شود این تحریم‌ها در ادامه بسته تحریمی سال ۲۰۱۴ اتحادیه اروپا علیه روسیه در خصوص شبه جزیره کریمه می‌شود که دایره در بر گیرندگی آنها شامل شخصیت‌های حقیقی و حقوقی می‌شود.