شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس

پایان یک شایعه خطرناک ؛ امضای سرپرست پرسپولیس قانونی است

تکذیب شایعه غیرقانونی بودن امضای مجید صدری بر سر تمدید قراردادهای اعضای باشگاه پرسپولیس

تکذیب شاعه عجیب علیه سرپرست پرسپولیس

اخیرا شایعه شده بود چون مجید صدری سرپرست پرسپولیس است، در تمدید قراردادهای این باشگاه حق امضا ندارد که این شایعه صحت ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آیا تمدید قرارداد کادر فنی باشگاه پرسپولیس از سوی سرپرست این باشگاه وجاهت قانونی دارد؟

به گزارش پارس فوتبال، مجید صدری که پس از استعفای جعفر سمیعی از پست مدیرعاملی و هیات مدیره پرسپولیس به عنوان سرپرست این باشگاه فعالیت خود را ادامه می دهد، در اولین اقدام خود پس از پرداخت بخشی از طلب فصل گذشته بازیکنان قرارداد یحیی گل‌محمدی و حمید مطهری را به مدت ۲ فصل دیگر با این باشگاه تمدید کرد تا یحیی و دستیار مورد اعتمادش پرسپولیس را تا پایان لیگ بیست و سوم هدایت کنند.

پس از این تمدید قراردادها، اخباری منتشر شد مبنی بر آنکه چون صدری سرپرست پرسپولیس است از نظر قانونی نمی‌تواند قرارداد سرمربی و کادرفنی این تیم را تمدید کند و حق امضا ندارد. پیگیری‌ها در این زمینه حاکی از آن است چون صدری همزمان رییس هیات مدیره است و سایر اعضا نیز کلیه اختیارات را در زمینه مدیریتی به او داده‌اند او مشکلی برای تمدید قرارداد با کادرفنی و بازیکنان ندارد و قراردادهای امضا شده توسط وی معتبر است و در ادامه نیز هر شخص دیگری به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب شود ملزم به اجرای تمامبندهای قرارداد خواهد بود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس ابتدا روز شنبه قرارداد یحیی گل‌محمدی را به مدت ۲ فصل تمدید کرد و امروز نیز حمید مطهری دستیار اول سرمربی قرمزها با حضور در محل این باشگاه، قراردادش را به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد.