شهر خبر

سخنگوی آتش‌نشانی اصفهان:

سقوط هولناک جرثقیل روی یک خودروی پارک شده+ عکس

سخنگوی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از حادثه سقوط جرثقیل بر روی یک خودروی پارک شده در کنار خیابان و شبکه برق شهری خبر داد.

سقوط هولناک جرثقیل روی یک خودروی پارک شده+ عکس

به گزارش منیبان؛ سرآتشیار، فرهاد کاوه آهنگران گفت: عصر روز گذشته حادثه سقوط جرثقیل بر روی یک خودروی پارک شده در کنار خیابان و شبکه برق شهری در محدوده خیابان منوچهری به آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

او در خصوص جزئیات این حادثه افزود: در این حادثه یک دستگاه جرثقیل در هنگام کار دچار حادثه شده و بر روی خودروی سواری، شبکه برق، درختان و دیوار ساختمان مجاور سقوط کرد که بلافاصله اکیپ امداد و نجات از ایستگاه‌های شماره پنج (پل بزرگمهر)، یک (خیابان مطهری)، هشت (خیابان آتشگاه) در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر شدند و محل را ایمن‌سازی کردند.

سخنگوی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اضافه کرد: لازم است کاربران ماشین آلات ساختمانی و صنعتی در هنگام کار کلیه موارد ایمنی را مدنظر قرار داده و از افراد متخصص و با تجربه در این زمینه کمک بخواهند.

او ادامه داد: در دو روز گذشته این دومین سقوط خودروی سنگین بوده است. در این حادثه افسران کشیک اکیپ نجات در ارتفاع سازمان نیز حضور داشتند.

وبگردی