شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید
بسیج سَبک می‌سازد و مدل تولید می‌کند
حسین سلامی، فرمانده کل سپاه:

بسیج سَبک می‌سازد و مدل تولید می‌کند

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه بسیج خط‌شکن است و مرزهای جدید را تغییر می‌دهد گفت: بسیج قله‌های جدید رافتح می کند و اعتماد به نفس ملی ایجاد می‌کند.

اعتمادآنلاین| سلامی با تاکید بر اینکه بسیج خط‌شکن است و مرزهای جدید را تغییر می‌دهد گفت: بسیج قله‌های جدید رافتح می‌کند و اعتماد به نفس ملی ایجاد می‌کند.

 

به گزارش مهر، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در حاشیه بازدید از نمایشگاه بنیاد تعاون بسیج در خصوص نمایشگاه میدان وظیفه، گفت: الحمدالله نمایشگاهی که امروز دیدیم نسبت به نمایشگاه دوره قبل نشان دهنده قدم‌های بلند و پیشرفت‌های ارزشمندی در حوزه‌های فناوری، تدوین کتب آموزشی برای دانش آموزان، رسانه، فناوری ارتباطات و اطلاعات، گردشگری، سامانه‌های نقل و انتقالات و ترابری است.

 

وی افزود: همه اینها نشان می‌دهد که بسیج به صورت هدفمند در حوزه فرهنگی، رسانه خدمات اجتماعی، فناوری و علم، پیشرفت‌های بسیار بزرگی را طراحی کرده و گام‌های اولش را خیلی خوب برداشته است، همچنین جوانان خیلی خوب، هوشمند و بااستعدادی را جذب کرده است.

 

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه پیمودن این مسیرها خیلی مهم است، خاطرنشان کرد: نقطه شروع هر مسیر مهم است، هیچ مسیر طولانی بدون برداشتن اولین قدم‌ها تعیین نمی‌شود. این مسیرها هم بدون توقف است و نقطه توقف ندارد و راه و طریق است.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: شاهد این هستیم که بسیج با نمادهای نو شوندگی، پیشرفت‌های به روز و قرار گرفتن در لبه‌های مدرن بودن در حوزه علم، فناوری، تجارت و صنعت پیش می‌رود که این ارزشمند است.

 

وی با اشاره به اینکه بسیج حوزه‌های خدمات اجتماعی را هم ان شاالله به مرور و با گسترش کمی و کیفی فتح خواهد کرد، بسیج را موتوری محرک دانست و گفت: بسیج مثل پیشران عمل کرده و سبک می‌سازد و مدل تولید می‌کند.

 

فرمانده کل سپاه هدف اصلی را تولید مدل خواند و گفت: بسیج باید مدل یک نقش بشود و آن نقش هم تلفیق ارزش‌های اسلامی با واقعیت‌های میدانی است که بتواند این نقش را به عنوان یک الگو معرفی کند.

 

وی در پایان تصریح کرد: هدف بسیج این است که در عرصه تحریم‌ها نشان بدهد که هیچ چیزی مانع از پیشرفت کشورمان نمی‌شود و الحمدالله این نمایشگاه هم تا یک حدود زیادی این قابلیت‌ها را به اثبات می‌رساند.