شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#نوجوانان#جدید#مجموعه#مستند

از فوتبال تا بازی‌های کامپیوتری، سرگرمی‌های نوجوانان امروز را بشناسید!


از فوتبال تا بازی‌های کامپیوتری، سرگرمی‌های نوجوانان امروز را بشناسید!

مجموعه مستند «در سرزمین سرگرمی» تولید جدید شبکه مستند سیماست که حوزه‌های مهم صنعت سرگرمی را مورد بررسی قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، محمدحسن یادگاری دراین‌باره گفت: ماجرای صنعت سرگرمی برای من مسئله مهمی است که به صورت تخصصی به آن می‌پردازم و حوزه‌های فرهنگ، اقتصاد و سیاست را شامل می‌شود. مجموعه مستند «در سرزمین سرگرمی» هم در همین راستا ساخته شده و در هر قسمت به موضوع خاصی در حوزه سرگرمی می‌پردازیم.

وی افزود: این مجموعه مستند در 13 قسمت به حوزه‌های مهم صنعت سرگرمی مانند فوتبال، ابرقهرمانان، کتاب‌های کمیک، شخصیت‌های کارتونی، بازی‌های کامپیوتری، فیلم‌های ترسناک، سلبریتی‌ها، بازنمایی زنان در سینما و جشنواره‌های مختلف سینمایی  پرداخته است.   

یادگاری افزود: پیش‌تر دو مستند «باشگاه شهرت» و «ابر قهرمانان و فراتر از آن» را با موضوعات سرگرمی‌محوری ساختم. این موضوعات هم برای مخاطب جذاب است، هم آرشیو خوبی داریم و می‌تواند ابعاد فکری نهفته‌ای را که در این آثار حوزه سرگرمی وجود دارد نمایان کند.

وی تأکید کرد: همیشه بخش مهمی از مخاطبان هدفم را نوجوانان درنظر می‌گیرم و این موضوعات برای نوجوانان از جذابیت بسیار زیادی برخوردار است.

این تهیه کننده و کارگردان درباره تحقیق و پژوهش این مجموعه مستند نیز گفت: تحقیق و پژوهش  این مجموعه در مدت زمانی نزدیک به 6 ماه توسط گروه مطالعاتی رسانه و ارتباطات دانشگاه تهران انجام شد و دوستان ما  خانم مریم مومن‌زاده و آقایان سیدمهدی حسینی، محمدرضا چاووشی، مهدی کاشفی‌فرد، آرین طاهری، سبحان افشار و داوود طالقانی زحمت این بخش را بر عهده داشتند.

محمد حسن یادگاری، تهیه و کارگردانی این مجموعه مستند را بر عهده داشته و از دیگر عوامل آن می‌توان به تدوین: علیرضا آقایی، امیررضا حسینی و مهدی مسعودیان، راوی: حمید محمدی، گرافیک و جلوه‌های بصری: استارتاپ رسانه‌ای دیدار نو اشاره کرد.

پخش «در سرزمین سرگرمی» از امشب 19 مهرماه در شبکه مستند سیما در شبکه مستند آغاز می‌شود، این مجموعه  دوشنبه‌ها ساعت 22 پخش می‌شود و تکرار آن روز بعد ساعت  15 خواهد بود.

انتهای پیام/