شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رونالدو#فوتبال#تاریخ فوتبال#کشتی

تمسخر رونالدو توسط یک لیورپولی/ همیشه دنبال دوربین است/ با این بدن ظریف ۵ ثانیه هم در رینگ دوام نمی‌آورد!

شیماس کشتی گیر ایرلندی WWE رونالدو را جزو بهترین های تاریخ فوتبال نمی‌داند و بدن او را مسخره می‌کند!

تمسخر رونالدو توسط یک لیورپولی/ همیشه دنبال دوربین است/ با این بدن ظریف ۵ ثانیه هم در رینگ دوام نمی‌آورد!
خبرورزشی -

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو از نظر خیلی‌ها بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال یا دست کم جزو بهترین‌های تاریخ هستند اما شیماس، کشتی‌گیر مشهور ایرلندی و قهرمان مسابقات WWE با این نظر مخالف است و از رونالدو انتقاد هم می‌کند.

شیماس که هوادار سرسخت لیورپول هم هست در مورد بازگشت رونالدو به منچستریونایتد حرف زد و نظرش را در مورد این فوق ستاره پرتغالی گفت: «رونالدو قطعاً جزو بهترین بازیکنان تاریخ نیست. او البته یکی بازیکن در کلاس جهانی است و یکی از بهترین‌های دهه گذشته فوتبال به حساب می‌آید اما جزو بهترین‌های تاریخ اصلاً!»

این کشتی‌گیر ایرلندی سپس به انتقاد از رونالدو پرداخت و او را متهم به این کرد که همه فکر و ذکرش به دوربین است: «حتی اگر یک پنالتی را هم تبدیل به گل کند همه فکرش به دوربین‌ها است. فقط دنبال این است که دوربین کجاست. من نمی‌خواهم او را بکوبم یا اینکه از او متنفر باشم اما او خوب بلد است که چه کار کند که جلوی چشم باشد.»

از شیماس سؤال شد که ایا رونالدو با آمادگی بدنی که دارد می‌تواند در مسابقات کشتی کچ شرکت کند و موفق باشد. او در پاسخ با تمسخر گفت که رونالدو اصلاً نمی‌تواند در رینگ دوام نمی‌آورد: «پنج ثانیه هم نمی‌تواند داخل رینگ دوام بیاورد. خیلی بدن ظریفی دارد! این بازیکنها که با یک باد به زمین می‌خورند و روی چمن می غلتند نمی‌توانند دو دقیقه هم دوام بیاورند. منظورم این است که او بیشتر یک شومن است نه هیچ چیز دیگر. او اصلاً قدرت بدنی ندارد، منظورم این است.»